nd4spd Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Hva må jeg velge på "payment method" for å få gratismåneden som følger med spillet? (har prøvd med Pre-paid Game Card, men da må jeg ha en kode for at det skal virke...) Endret 11. februar 2005 av nd4spd
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Hva må jeg velge på "payment method" for å få gratismåneden som følger med spillet?(har prøvd med Pre-paid Game Card, men da må jeg ha en kode for at det skal virke...) Ikkeno. Bare skriv inn all informasjonen som sida spør etter, og trykk "Next" eller hva den knappen heter. Betaler ikke før om 1 måned - med mindre du kansellerer innen da. Endret 11. februar 2005 av djorgen
nd4spd Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Da får jeg bare opp: A Payment Method is required to create a World of Warcraft Account. Please select one from the options available and click "Continue" to proceed.
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Da får jeg bare opp: A Payment Method is required to create a World of Warcraft Account. Please select one from the options available and click "Continue" to proceed. Ooook... Har du putta inn all VISA/MasterCard-informasjon? Det inkluderer da den lange koden forran på kortet, exp-date + 3 tall bak på kortet. Også må du velge om du skal betale for 1, 3 eller 6 måneder av gangen. (Når den gratis måneden har gått) Endret 11. februar 2005 av djorgen
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Det spiller ingen rolle hva du velger, men du må likevel legge inn payment method. Det eneste du må huske på er å kansellere før måneden er gått ut.
nd4spd Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Uff... Har bare et electron kort, som ikke fungerer online... ( )
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Skulle ikke det gå an å bruke electron også da?
Potetdamen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 jeg som gleda meg til og bruke mitt eget electron kort *stjele mammas visa!*
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 *stjele mammas visa!* hehehe..... you go BÅY! Samma gjorde jeg når jeg begynte med AO... var tider det. Hu fant det ut til slutt.
nd4spd Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Skulle ikke det gå an å bruke electron også da? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=376594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå