Gå til innhold

Har kjøpt spillet og CDkeyen funker ikke!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er jeg forbanna her. Har kjøpt spillet fullt lovlig og cdkeyen funker ikke. Har ringt til spaceworld og de henviser meg til Blizzard Europe. Når jeg ringer til Blizzard Europe så er det så lang kø at de ikke kan sette meg i køen engang.

 

Svarte. Nå som jeg hadde gledet meg.  :realmad:  :realmad:

tuller du?! Prøv å se etter bokstaver som kan se ut som andre bokstaver. Slet litt selv med to V V som som så en som en W.

 

PS:

 

Når køen er så lang at du ikke kan stille deg i køen engang---> GOD DAMN :!:

 

edit: fy f*** , sorry men den setning fikk meg til å le som pokker " Når jeg ringer til Blizzard Europe så er det så lang kø at de ikke kan sette meg i køen engang "

 

:!:

Endret av asad
Lenke til kommentar

Jeg har

 

* Skrevet inn CDKeyen minst 10 ganger

* Byttet ut flere av bokstaver og tall i håp om at jeg har lest feil

* Fått to andre personer til å skrive inn den koden tilfelle jeg har lesefeil

* Prøvd en annen datamaskin i håp om at tastaturet monger på noen bokstaver :p

* Prøvd annen nettleser i håp om at nettleseren stokker om bokstavene

* Byttet ut flere bokstaver og tall i håp om den som har skrevet den labelen har gjort ett tastetrykk :p

* Byttet ut flere bokstaver og tall i håp om å treffe andre tilfeldige cdkeyer :p

 

Sittet nå i 2 timer....

 

Ordner seg nok etterhvert, men er utrolig frusterende!!

 

Hehe ja synes den var litt artig jeg også, at køen er så lang at du ikke får lov å stille deg i kø. Ser for meg når du skal på kino så kommer en vakt og jager deg bort fordi køen til kinoen er for lang.

Endret av SimenNor
Lenke til kommentar
Nå er jeg forbanna her. Har kjøpt spillet fullt lovlig og cdkeyen funker ikke. Har ringt til spaceworld og de henviser meg til Blizzard Europe. Når jeg ringer til Blizzard Europe så er det så lang kø at de ikke kan sette meg i køen engang.

 

Svarte. Nå som jeg hadde gledet meg. :realmad::realmad:

Sikker på at du er på den EUROPEISKE account-creation sida? Andre har hatt det samme problemet, men har pga en eller annen grunn prøvd å lage account på den amerikanske wow-sida.

 

http://signup.wow-europe.com/agreement.html

Lenke til kommentar

Fy svarte, må være noe feil med serverne. For etter mange forsøk på denne. 3-4 forsøket så funket det.

 

http://signup.wow-europe.com/agreement.html

 

Har brukt denne tidligere

 

https://signup.wow-europe.com/en/

 

Trodde da denne var Europeeisk. Dessuten alle kameratene mine har gått inn via dem siste og for dem har det funket.

 

Akkurat nå djorgen er du en engel. :w00t:

 

Men rart at det virket etter 3-4 gangen. Jeg er SIKKER på at jeg skrev inn riktig. Kan være den 3-4 gangen som jeg skrev så fort at jeg skrev en bokstav feil og da ble det riktig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...