xminator Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Klokken er halv fire, og de hadde fremdeles problemer. Sidene er trege og kredittkort-verifisering ser ut til å være rimelig 50/50 på å gå igjennom. Er egentlig mest spent på om jeg blir dobbeltfakturert. Blir litt som å ha fått billett til U2, men bli avvist i døren. Klart konserten ikke blir like kul da.
Brakballe Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Har fått regga ! Men er så dritass etter |10 timer venting atte eg lalle... Faen ta dere Blissfitter ! Dere vet at det kom.. sabba hele kvelden for Europa Skam dere !
Khalifen Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Er på LAN og har ikke fått internett før nå. halv sju om morran..... Så det blir litt teit å ringe mamma å spørre om VISA nummeret...
Marsan Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Tror jeg faktisk har til gode å se en "Gjør-ting-fra-internett" sak fungere jeg...Skal vi nevne noen "suksessrike" minner? Star Wars Galaxies... Massupdate problemer De siste års TG... Cheer for PTN Half Life 2. Alle husker Stream? I.Q -saken til NRK U.S Release WoW. Og dette er garantert ikke alle... Du glemmer den internasjonale testen i Engelsk!! Marsan
Thsan Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg fikk regga meg med VIsa electron igår da !
Earl87 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 (endret) Jeg fikk regga meg med VIsa electron igår da ! hvordan klarte du det. hvilke siffre fra kortet brukte du da. er jo ikke noe direkte kortnummer på det Endret 12. februar 2005 av killer puma
Kyppre Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 ville bare slenge meg på denna giga haugen med svar jeg
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg fikk regga meg med VIsa electron igår da ! hvordan klarte du det. hvilke siffre fra kortet brukte du da. er jo ikke noe direkte kortnummer på det Jeg brukte kontonummer jeg. Regner med at jeg kan skifte senere hvis det er feil.
Hetland Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 jeg brukte også electron til å regge, til den 4 siffrede koden så skrev jeg ingenting, fordi det ikke sto at jeg måtte fylle ut det feltet, håper det går an å betale med electron også
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 jeg brukte også electron til å regge, til den 4 siffrede koden så skrev jeg ingenting, fordi det ikke sto at jeg måtte fylle ut det feltet, håper det går an å betale med electron også Samme her.
Earl87 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 knall saker da gjør jeg det samme. når mitt endelig kommer på mandag. kraftig forsinket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå