djorgen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 (endret) Nytt Spørsmål: Holder på med den der Blizzard Downloader, men den har stått fast på 91% i 20 minutter, nå! Men den fortsetter å UPloade!? Hmm..Skal det være sånn? Hvis den har stoppa helt opp, og ikke beveger seg det spor, så må du muligens lukke den og starte opp oppdateringa på nytt.... Men vær helt sikker på at den har stoppa opp. Dog, 20 minutter virker veldig lenge da. Endret 11. februar 2005 av djorgen
Dandar Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Må man skrive kredittkort nummer på en spesiell måte? Får jo invalid uansett her, og ja det er skikkelig VISA.
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Må man skrive kredittkort nummer på en spesiell måte? Får jo invalid uansett her, og ja det er skikkelig VISA. Neh. Du har vanlig VISA? Så lenge du skriver den koden som står FORRAN på kortet, og skriver inn riktig exp-date + de 3 talla bak på kortet, så skal det gå.
c740 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Må man skrive kredittkort nummer på en spesiell måte? Får jo invalid uansett her, og ja det er skikkelig VISA. Du bruker vell nummeret som er på UTSIDEN av kortet?? (det har jeg driti meg ut på før nemmelig) edit: Litt seint ute der ja ... Endret 11. februar 2005 av c740
Dandar Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Må man skrive kredittkort nummer på en spesiell måte? Får jo invalid uansett her, og ja det er skikkelig VISA. Neh. Du har vanlig VISA? Så lenge du skriver den koden som står FORRAN på kortet, og skriver inn riktig exp-date + de 3 talla bak på kortet, så skal det gå. Nå begynner jeg å bli forbanna her... Funker jo faen meg ikke. Endret 11. februar 2005 av Dandar
andre_goaaal Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 hvilken server spiller dere i? meg daggerspine, 5 norske guilds spiller der, kom da!!
Vt-iversen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Nytt Spørsmål: Holder på med den der Blizzard Downloader, men den har stått fast på 91% i 20 minutter, nå! Men den fortsetter å UPloade!? Hmm..Skal det være sånn? Hvis den har stoppa helt opp, og ikke beveger seg det spor, så må du muligens lukke den og starte opp oppdateringa på nytt.... Men vær helt sikker på at den har stoppa opp. Dog, 20 minutter virker veldig lenge da. Vel... nå har den omsider krøpet opp på 92% men den downloader ingenting, enda det tilsynelatende er mer igjen. den bare uploader... den har uploada mye mer enn jeg har downloada. Syns dett er litt rart. Er bare så Ufattelig utålmodig, aaaaahrghh! Edit: fra 91% til 92% på 40 minutter? hmmm... jeg har jo ei 2048kbps linje! Endret 11. februar 2005 av Vt-iversen
qualbeen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Må man skrive kredittkort nummer på en spesiell måte? Får jo invalid uansett her, og ja det er skikkelig VISA. Neh. Du har vanlig VISA? Så lenge du skriver den koden som står FORRAN på kortet, og skriver inn riktig exp-date + de 3 talla bak på kortet, så skal det gå. Nå begynner jeg å bli forbanna her... Funker jo faen meg ikke. Sjøl skrev jeg kun inn de tre siste siffrene i Verification number.. Ikke fire som angitt på bildet Antar du har Visa, og ikke Visa Electron f.eks?
Dandar Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Må man skrive kredittkort nummer på en spesiell måte? Får jo invalid uansett her, og ja det er skikkelig VISA. Neh. Du har vanlig VISA? Så lenge du skriver den koden som står FORRAN på kortet, og skriver inn riktig exp-date + de 3 talla bak på kortet, så skal det gå. Nå begynner jeg å bli forbanna her... Funker jo faen meg ikke. Sjøl skrev jeg kun inn de tre siste siffrene i Verification number.. Ikke fire som angitt på bildet Antar du har Visa, og ikke Visa Electron f.eks? Som sagt flere ganger er det skikkelig VISA...
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Hmm. Den spør etter 4 tall som verification-code-shit.. Er du på den amerikanske WoW-sida? Ikke EU? Sorry - men må stille dumme spørsmål.. Må utelukke alle mulige problemer...
Vt-iversen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Kortnummer er 16 siffer på kortets fremside (4+4+4+4 siffer) Pass på at du ikke blander måned og år på expiration date (2+2 siffer). veri code er de tre siste siffrene i en syv siffers kode (4+3 siffer) som står på signatur siden av kortet. Disse kan på noen kort være slitt bort om de er mye brukt, ligget i lomme, osv. Edit: 93% nå... her går det unna! Endret 11. februar 2005 av Vt-iversen
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 qualbeen, sjekk meldingene dine... øverst på sida her. Newbie. :p
Dandar Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Da vet jeg at feilen er veri code. Har rett navn noe å si btw?
robinlar Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Skal ikke være nødvendig med veri code på vanlig visa? Jeg trengte ikke legge inn det..
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Vil du være anonym? Betyr sikkert noe ja.. Hvis ikke hadde de ikke spurt.
robinlar Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Den er ikke merket av som obligatorisk da.
Vt-iversen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Mulig at kontoen må stå i kortholders navn, er jammen ikke sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå