Gå til innhold

Lyd kommer når jeg beveger på musa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som han mener at det kommer lyd fra lydkortet når musa beveger seg, virket såfall logisk for meg :p kan teste nye drivere, sjekke om micen er plugga in...

 

Edit : fler en meg som ikke har hørt suselyd fra musa før ? susing har en tendens til å komme fra høytalere o.l. :p

Endret av gsn
Lenke til kommentar
Virker som han mener at det kommer lyd fra lydkortet når musa beveger seg, virket såfall logisk for meg :p kan teste nye drivere, sjekke om micen er plugga in...

 

Edit : fler en meg som ikke har hørt suselyd fra musa før ? susing har en tendens til å komme fra høytalere o.l. :p

Stemmer nok dette

 

Er typisk problem om man har onboard lydkort at det kommer støy når man beveger usb musa. Vet ikke om dette gjelder de nyeste HK men jeg hadde problemer med dette for et par år siden.

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar

St.Jimmy, legg inn hardwaren din i profilen din, det gjør det mye lettere å svare spesifikt på spørsmålene dine.

Når det gjelder interferens(heter det det på norsk?) fra mus til lydkort så er det noe jeg også sliter med med mitt a7n8x-e og logitech mx700. Jeg tror ikke dette er et problem med musa i seg selv, men at USB/Mus deler samme IRQ. Jeg har klart å fikse dette ved å manuelt forandre IRQ på de to enhetene, men problemet kom tilbake etter at datamaskina automatisk resatte mus og lydkort til samme IRQ.

Jeg mener å huske at det ikke er bare bare å forandre på IRQ innstillingene så hvis noen har litt innsikt i dette og kan hjelpe Saint Jimmy :innocent: og meg så hadde det vært fint :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har et Abit IC7-G hovedkort og Logitech MX Desktop, hadde problemet når jeg brukte den innebygde AC97 lydbrikken, men bruker et PCI Creative kort nå istedet og problemet er borte.

hadde samme problemet med samme lydkort jeg også.

byttet lydkort og nå lager den ikke en lyd =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...