Gå til innhold

Firefox-problemer (ødelagt av theme)

So|o

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Har store problemer med "theme/skin" i Firefox. Da jeg valgte et en annen theme, ble Firefox slik (vedlagt bilde). Får ikke byttet tilbake. Har også prøvd å installere Firefox på nytt, samt systemgjenoppretting, men det blir bare på samme måten igjen.

Noen som vet hvordan jeg kan skifte tilbake til original theme ?? :ermm:

post-26-1108065151_thumb.jpg

Endret av asdfgh
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje du ikke har fått slettet innstillingene når du reinstallerte?

EDIT: Det kan vel gjøres ved å manuelt slette alle gjenværende filer i mappen og alt du finner i registeret, ville jeg tro.

Endret av Amlex
Skrevet (endret)
Hmm... hvis du har reinstallert så har du vel kanskje glemt å slette innstillingene også?

Avinstallerte fra "legg til/fjern programmer". Kommer ikke inn i noen av innstillingene på Firefox sånn som Firefox er nå. Slettet hele mappen, men jeg skal prøve registeret også

Endret av asdfgh
Skrevet
Hmm... hvis du har reinstallert så har du vel kanskje glemt å slette innstillingene også?

Avinstallerte fra "legg til/fjern programmer". Kommer ikke inn i noen av innstillingene sånn som Firefox er nå. Hvordan sletter jeg innstillingene ?

Se edit'en min i innlegget over.

Skrevet

Jeg ville sletta mappa C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Mozilla\Firefox

Hva den heter til deg? det finner du fort ut, hvis du viser skjulte filer og mapper.

Skrevet
Jeg ville sletta mappa C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Mozilla\Firefox

Hva den heter til deg? det finner du fort ut, hvis du viser skjulte filer og mapper.

Tusen takk :) Det funka. Nå gjenstår bare jobben med å finne igjen og installere alle extensions på nytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...