Gå til innhold

Bra alternativ til iTunes?


Bever'n

Anbefalte innlegg

Jeg har til nå vert en ivrig bruker av iTunes, men har funnet ut at d er frykteli irriterende at det ikke støtter wma og ogg filer, noen som veit om noen bra jukeboxer med tilsvarende funksjoner som iTunes? det er uaktuelt å konvertere alle filene til Mp3, det hadde uansett tattalt for lang tid, finnes ikke noen plugins til itunes slik at det støtter flere filtyper? har prøvd ut Realplayer men det er alt for rotete...

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøv musikcube...

 

greit å lage playlister, spiller av mp3 osv. men er ikke tungt slik som itunes. Er ikke sikker på om det har alle funksjonene til itunes, men de jeg trenger.

 

adresse: www.musikcube.com

 

bra så langt hvertfall. har ikke brukt det så lenge, men virker veldig bra til mitt bruk

 

 

 

 

bertie

Endret av bertie
Lenke til kommentar

For meg er foobar2000 helt overlegen alt annet jeg har prøvd. Det er en teknisk god spiller som kan konfigureres i veldig høy grad. Den appellerer mest til de som er mer interessert i en god spiller, enn tåpeligheter som skins. Den har gode dekodere, støtte for mange format, og gapless playback. Ønsker du derimot en spiller der utseendet/skins er prioritert, kan du nok hoppe over foobar2000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...