Gå til innhold

Brae datatelefoner! anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

noen som vet om en bra datatelefon som man kan bruke når man spiller wow! jeg har lastet ned skype, men jeg klarer ikke å logge meg på eller bli en bruker! :(

Endret av Drengern
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Egenlig ikke så veldig off topic så lenge det er i sammenheng med spillet. Pga at disse programmene yter forskjellig etter hvilke spill man bruker dem i.

Skype skal vistnok være det beste til wow, uten at jeg har testet det selv, ts laget vistnok stor framedrop.

Edit: skype var det :yes: ikke sky :no:

Endret av guttorm
Skrevet
World of Warcraft

Diskuter alt som har med World of WarCraft å gjøre her.

Forumet ledes av: Admin, Moderator, Spill-moderator

Så....

Hva med Ventrilo, eller Teamspeak?

Skrevet
Les lenger opp da TheMaster. Det står at ts lagde stor fps drop.

Ja, det stemmer, men det var ikke trådstarter som sa det :roll:

Og jeg vil bare hjelpe trådstarter ( i dette tilfellet)...

Skrevet

Vet ikke om noen andre har opplevd dette her, men jeg har hatt store problemer med WoW og Teamspeak. Så fort jeg joiner WoW med TS gående i bakgrunn tryner spillet med en flott #132 error. Slår ikke feil det der. Hver bidige gang.

Lest at flere har hatt problemer med dette i US retail.

Har derfor testet Skype og Ventrilo, begge har funket bra. Vil vel tørre å påstå at Skype har best kvalitet, men utifra det jeg har sett, så mangler det push-to-talk funksjonen??????

Ventrilo har push-to-talk, artig text-to-voice ting for server admin, men jeg syns ikke lyd kvaliteten var like bra der.

Har brukt TS i mange andre spill, og det ville vært min favoritt til bruk her, hvis ikke det hadde vært for den sinnsykt irriterende konflikten jeg får........

Skrevet (endret)
hva står TS og VT for? må vite det sånn at jeg kan laste d ned

TS = TeamSpeak

VT = Ventrilo

EDIT: For sein :(

Endret av Limited_Edition
Skrevet (endret)
TS = Teamspeak

VT = Ventrilo

;)

Med linker til og med, ikke verst fra en med en så avskyllig avtar :tease:

Nei jeg har også brukt både ventrilo og teamspeak2, men av en eller annen grunn har ts2 blitt favorit. Tenkte jeg skulle gi skye en sjangs. Men har ikke hatt behov for dette i wow enda, har bare spilt med en norsk til nå, og det er som regel da jeg bruker det.

Veldig mange utenlendinger liker ikke og snakke engelsk, og de som snakker det, knoter veldig mye. Etter det jeg erfarte var det mest svensker på de to beta serverene jeg testet.

Endret av guttorm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...