Gå til innhold

VGAkamera og mp3 til <2600?


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Njæ, K700i... Liksom så mange andre som har den:(...

Har ikke lyst på den, selv om den er fin på papiret.

 

Du kan jo kjøpe en k500i til 1299,- med kontantkort på elkjop.no.. Også bare bruke ditt simkort i den..

 

Hehe.. Høres jo enkelt ut, men det lar seg nok ikke gjøre :-)

___________________________________________________

 

Men folkens.

Tror kanskje jeg går for 6600 eller e398. vanskelig å bestemme seg, siden det finnes så mange fordeler ved å velge den ene eller den andre...

 

Hvilken ville dere valgt av de to?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo kjøpe en k500i til 1299,- med kontantkort på elkjop.no.. Også bare bruke ditt simkort i den..

 

Hehe.. Høres jo enkelt ut, men det lar seg nok ikke gjøre :-)

Ok, hvorfor ikke egentlig?

 

Tror kanskje jeg går for 6600 eller e398. vanskelig å bestemme seg, siden det finnes så mange fordeler ved å velge den ene eller den andre
Skal du bruke MP3-spilleren mye så er E398 et overlegent valg, hvis du klarer deg med monolyd så for all del velg 6600. :)
Lenke til kommentar
Ok, hvorfor ikke egentlig?

Da er jeg jo bundet til det andre simkortet:p

____________________________________

Skal du bruke MP3-spilleren mye så er E398 et overlegent valg, hvis du klarer deg med monolyd så for all del velg 6600. 

 

Jo, du sier noe.

 

Da tror jeg at det blir 6600 folkens. Hvis jeg lykkes i å få tak i den til under 2500.

Vil nok savne diskofunkjsonen, blitsen og stereolyden jeg ville fått med e398, men T9, bedre javaspill, symbian og videokamera vaier nok opp.

 

Takk for hjelp!

 

Trenger forresten hjelp til å finne god pris på 6600.

Lenke til kommentar
Ok, hvorfor ikke egentlig?

Da er jeg jo bundet til det andre simkortet:p

Ikke nødvendigvis, hvis du setter inn ditt eget sim før du setter inn det nye så blir den låst til Netcom i stedet (hvis tilbudet på Elkjøp var fra noen annen operatør enn Netcom da). Hvertfall det som var tilfelle når jeg kjøpte N-Gage med kontantkort.

Lenke til kommentar
www.utenabonnement.no har den (6600) til 2.328,-

Ja! Fikk nettopp tipsom det av redline_.

En god nyhet:)

Har funnet e398 til 2495 hos mobilland.no også.

 

Skal se på leveransetid og kanskje bestille en av dem i kveld.

Joho!

Lenke til kommentar

Har ikek bestilt enda :ermm:

Men i dag skal det skje, for ellers er det ikke sikkert at jeg får den i tide..

Skal spørre pappa om han gidder å gå innom Siba på vei hjem fra jobben i dag og se om de har 6600 til 2200, eller om Kelkoo ljuger.

Det står ikkeno om det på hjemmesiden deres(de hadde ikke 6600 i det hele tatt), men pappa dro konklusjonen at de ikke solgte den på internett.

Noen som vet noe om den saken?

______________________________________________

 

Om ikke 6600 på Siba, blir det e398 for 2495 på mobilland.no eller en K500i så billig så mulig og en separat mp3spiller.

 

Er det lurest å ha mob og mp3 adskilt, eller er det best å ha dem i ett?

Lenke til kommentar
Er det lurest å ha mob og mp3 adskilt, eller er det best å ha dem i ett?

Tja, det kommer jo selvfølgelig an på hvilken MP3-spiller og hvilken mobiltelefon. Med f.eks en E398 og et større minnekort er det kanskje bedre enn en dårlig, billig MP3-spiller, men om du kjøper 6600 så er jo de fleste separerte MP3-spillere bedre. :)

Lenke til kommentar

Jojo...

Det some r tanken er at uansett hva jeg velger å kjøpe kommer jeg opp i rundt 2400-2500 kr til sammen.

Altså 6600/e398 alene.......................2500kr.

K500i + mp3 + kabel(1600+700+250)2550kr.

Alternativt kan jeg stryke kabel på den siste og muligens bruke pappas p800kabel, hvis det går.

 

pluss frakt og slikt, og bla bla bla.......

Lenke til kommentar

Du Vegard. Har forsket litt her og har renkt å dele det med dere. Du kan faktisk få 6670 samme pris som 6600 nå. på lefdal koster den 4295 kr uten abb. og på utenabbonement.no så koster den 3039 kr uten abb.

 

Så 4295-3039= 1256 1256*1.5 = 1884kr 4295- 1884 kr = 2411

 

Så nå kan du jo velge mellom den også da ;)

Lenke til kommentar
Du Vegard. Har forsket litt her og har renkt å dele det med dere. Du kan faktisk få 6670 samme pris som 6600 nå. på lefdal koster den 4295 kr uten abb. og på utenabbonement.no så koster den 3039 kr uten abb.

 

Så 4295-3039= 1256 1256*1.5 = 1884kr 4295- 1884 kr = 2411

 

Så nå kan du jo velge mellom den også da ;)

Wow, tusen takk!

Det hadde jeg ikke tenkt på før nå!

Jeg har alltid sett på 6670 som 400kr for dyr, men når ser det ut som om jeg kanskje kan kjøpe den likevel!

Litt dumt siden jeg hadde tenkt å bestille i kveld, da...

Men i såfall må jeg dra og handle i morra.

Sjekker lefdal.com(ikke .no) og leser litt om prisgarantien og slikt.

Kanskje det blir 6670, folkens:-)

 

Fant forresten ut at utenabonnement.no har solgt ut de siste to 6600ene sine.

Det var leit siden de er billigst.

Og Siba har ikke.

Hmm... Da må det bli 6670, e398 eller K500i da.

Noen som vet om prisgarantien gjelder nettbutikker?

Hadde vært litt rart, men veldig fint, om den gjorde det.

Lenke til kommentar

Ja, men de fikk jo bøter og sånn for det!

De må da ha gjort noe med det.

Det var ikke ås lenge siden.

tull

 

de har enda prisgaranti. Det vet jeg for jeg har brukt den to ganger siden lørdag.

 

Du har brukt den etter bøtene, hadde du med utskrift og hva måtte til?

Var det bare å vise fram et ark hvor det stod, og så be dem om å sette ned prisen og få 50% av prisdifferansen og alt sammen?

Lenke til kommentar
Man må kjøpe produktet, komme inn igjen med utskrift + frakt hvis det er nettbutikk.

 

De har begynt å merke produkter prisgarantien IKKE gjelder på, men den gjelder i høyeste grad enda!

Hmm... Virker litt tungvint(ja, jeg er trønder), men jeg leste nettopp testen av 6670 og så til min store forskrekkelse at batteriet ikke holdt lenger enn 48 timer! Det er for dårlig!

Jeg har nemlig planer om å dra på fjellet med den telefonen der.

 

Man må visst også regne med frakt når man bruker garanti på noe som kjøpes på internett. Da blir prisen på 6670 2660. Da får jeg ikke råd til et nytt deksel:-(

___________________________________________________

Du kan få 7610 ganske billig og ;)

Ja, men 7610 har ikke mp3spiller.

However; hvilken pris ville den ha ligget på da?

_______________________________________

 

Men det slo meg her om dagen, noen minutter siden, at jeg også fremdeles kunne velge CX70 til 1235 kr. Den har jo mye minne, utskiftbare deksler, kamera m/video, 3D-spill og slikt, så de blir sammenlagt ganske lik K500i.

Bedre skjerm har den også.

 

Hva tycker er?

Lenke til kommentar

Kjøp deg en med 3G da vel :yes:

Jeg har investert i fremtiden og fått meg 7600 til knallpris! Da kan jeg kjøpe svarte sleeves også

Men du har jo så lyst til å mode deksler, så du burde kjøpe deg en du kan gjøre det på....

6670 kan man jo mode, men den har du ikke råd til et ekstra deksel til.. :dontgetit:

Hmm.. Hva med å spare litt lenger? *fnis*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...