erkek Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Har hatt firefox noen mnd og er svært fornøyd. Bare ett problem: Norman brannmur slutter aldri å spørre om jeg vil tillate firefox. Mest på nye sider jeg besøker, men også på sider jeg har vært før hvis det har dukket opp nye ting på siden som feks annonser. Noen som vet om det går an å gjøre noe med dette? Kan ikke finne noen innstillinger i brannmuren som kan hjelpe!
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 PC-en din fungerer, og derfor er det helt feil å poste i "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor". Denne posten hører hjemme under "Programvare > Programvare". Rapportert til moderator.
erkek Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Greit det. Det er ikke så lett å finne ut hvor man skal poste når man er ny. Leste gjennom noen av de andre innleggene først, og det er da mange som stiller spm som har pc som fungerer!!!???
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det er sant, men moderatorene og noen hjelpsomme brukere forsøker å få orden på det. Og du, jeg har glemt å ønske deg velkommen til forumet! Velkommen! Men nå tror jeg at dette begynner å bli veldig off topic!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå