Gå til innhold

Header - Betale et firma?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle betale et firma eller no for å fikse dette, men det hadde vært helt topp om noen av dere kunne gjøre den samme jobben.

Skulle gjerne gjort det selv, men mine PS skills er elendige og jeg orker ikke vente på at den norske læringsboka kommer i butikken.

Noen som kan lage en header til meg??? Den andre er litt uskarp og gammel.

 

- All info om klubben finner du her.

- Jeg vil at den skal formidle en litt gammeldags klubb.

- Nettsiden er for en fotballklubb.

- De som besøker siden er rundt 15 år.

- Bredde: 750px Format: Det samme

 

Logoen er fin å få med i headeren, men det er ikke helt nødvenidig.

Takker så meget hvis noen gidder å prøve seg.

 

Det er ikke snakk om betaling.

post-76-1108054766_thumb.jpg

Endret av Eirikg89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan prøve å klistre sammen no jeg vettu! :)

men kan du si meg hvorfor sida skal se litt gammeldags ut, når det er folk på 15 som besøker den? :hmm:

og hvor hæy skal den være? vil du ha en header som totalt skiller seg ut, eller som glir litt inn i resten av den LEKRE fargen på sida? hehe :tease:

Endret av RuZleBIFf
Lenke til kommentar
Jeg kan prøve å klistre sammen no jeg vettu! :)

men kan du si meg hvorfor sida skal se litt gammeldags ut, når det er folk på 15 som besøker den?  :hmm:

og hvor hæy skal den være? vil du ha en header som totalt skiller seg ut, eller som glir litt inn i resten av den LEKRE fargen på sida? hehe  :tease:

Vi vil fremstille klubben som litt gammeldags, men egentlig er det ikke så viktig.

Bare lag noe:-p

 

Edit: Fordi jeg lager et nytt design nå og det skal ikke ha alle de samme fargene osv. Kanskje lage noe med en fet grønnfarge. Vet ikke jeg.

Endret av Eirikg89
Lenke til kommentar
veit godt at det ikke blei gammeldags! :p var forsåvidt med vilje! ;) men kan sikkert prøve på noe nytt! lang tid har jeg på meg a? ;)

Hehe, så lang tid som du ønsker, men fint om jeg får den så fort som mulig da. Jeg tenkte å bruke denne menyen på siden, men d et er ikke nødvendig. KANSKJE noe som passer til den, uansett tusen takk!!

 

edit: Fint med grønt altså, men en grønnfargen der ble litt vel fancy og utpreget. Bruk nesten de fargene du vil. Kan du få til runde hjørner i hvert topphjørne? Hadde ikke det vært litt fint eller det får du gjøre som du vil med.

Endret av Eirikg89
Lenke til kommentar
jeg kommer ikke så veldig langt! :blush::(

har ikke noen ide i heletatt om hvordan jeg kan lage den! :(

har ikke forslag a?

Hmm, en rask ide.

En limegrønn logo som passer til fargene på menyen jeg viste deg tidligere her.

FCNA skråstilt til høyre i logoen. En litt kul animasjon eller no til høyre/i midten.

Kanskje skriften "fremtidens lag" et sted.

 

KAn egentlig være ganske enkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...