Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

slettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
turen er uansett verdt spenna... meget fin tur

Har tatt turen med AKtive Fredsreiser, og alt i alt, var det en veldig flott tur.. Skulle gjerne betalt mer og fått noen litt mer anstendige hoteller og lugarer på båten, og kanskje bedre mat.. Men men, sånn er det. Var en fin tur!

vi bodde på ett helt ålreit hotell i Krakow,og ett kjempefint hotell i Berlin... trur vi ga opp imot 2 lapper for turen,det var med mat de fleste dagene,seng osv... så hadde jeg 2000 i lommepenger...blei fylla,og nye freshe sko til 400 som kosta 1800 i norge :D

Lenke til kommentar
turen er uansett verdt spenna... meget fin tur

Har tatt turen med AKtive Fredsreiser, og alt i alt, var det en veldig flott tur.. Skulle gjerne betalt mer og fått noen litt mer anstendige hoteller og lugarer på båten, og kanskje bedre mat.. Men men, sånn er det. Var en fin tur!

vi bodde på ett helt ålreit hotell i Krakow,og ett kjempefint hotell i Berlin... trur vi ga opp imot 2 lapper for turen,det var med mat de fleste dagene,seng osv... så hadde jeg 2000 i lommepenger...blei fylla,og nye freshe sko til 400 som kosta 1800 i norge :D

Vi betalte 4 500.. I Cracow er det en Lacostebutikk, det er alt. I Berlin er det jo litt mer.. :D Hehehe. men uansett, fin tur.

Lenke til kommentar
Vi betalte 4 500.. I Cracow er det en Lacostebutikk, det er alt. I Berlin er det jo litt mer..  Hehehe. men uansett, fin tur.

Mulig jeg mistolker litt, men er merkeklær høydepunktet ditt på en slik tur?

 

Var forresten med hvite busser selv, vi hadde det kjempegøy. Virkelig å anbefale.

Det var jo ikke noe annet å kjøpe i Polen da..

 

Var kjempegøy, vedgår det. Utrolig sosialt!

Lenke til kommentar

Trodde å kjøpe søppel og andre "morsomme" og ubrukelige saker var halve morroa jeg :blush:

 

Husker vi kom over en sjappe som solgte noen ganske råtne soft guns, men de var billige og perfekt for å drive med hotel-warfare :yes: De endte i en stor pose som læreren stakk av med, skurken skulle sikkert ha alle selv ;)

 

Husker de prøvde å servere oss kokt sau hver bidige dag, da var det greit å ha med litt ekstra lommepenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...