Gå til innhold

CDON leveranse av WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe brur meg ikke om at det ikke kommer før den 11, er jo ikke som om man får spillt det før blizzard åpner serverne uansett.

 

eneste som irriterer meg med cdon er at jeg hadde bestillt pc versjonen av star wars knights of the old republic 2, men når jeg åpnet pakken i dag hadde kjøtthuene klart å sende x-box versjonen :(:nei::hrm:

Lenke til kommentar
Jeg skjelver fortsatt etter å ha snakket med Posten om det samme. De sa at siden det var over 200 kr og forsending fra utlandet ville den først ligge noen dager i tollen, så ville jeg få et brev OG SÅ ville spillet sendes til meg...grøss!

Dette gjaldt de som ikke har bestilt fra utlandet før. Inkl. meg!

Hvis du bestilte fra cdon? Det stemmer i så fall ikke. Man må ikke betale moms på varer fra cdon.

 

Tatt fra spørsmål og svar-seksjonen hos cdon:

Kommer det toll på varer over 200 kroner?

Nei, du betaler alltid kun 29 kroner i frakt pr. bestilling uansett hvor mye du bestiller. Det vil aldri forekomme ekstra avgifter i form av toll eller moms. Prisene på siten er inkludert moms.

Lenke til kommentar

hvor bestillte du i fra da? det er ingen toll på cdon sine produkter da de har en avdeling i norge, men bestiller man i fra england, danmark eller liknende kommer det jo en mva avgift hvis produktet har en verdi på over 200kr, man kan skaffe seg en ordning med posten som gjør at mot et lite gebyr fortoller de varen for deg, da får man bare ca 2 dager lengere leverings tid.

Lenke til kommentar
Hvilken språkversjon gjelder for spill?

Dersom ikke annet er oppgitt, selger vi den svenske utgaven (spill og manual er på svensk/engelsk)

 

Tok det fra kundesidene til cdon.com. Regner med det blir svensk cover da. Og håper seriøst det ligger i postkassa mi imorgen! Visst ikke blir jeg megatrist ! :(

Lenke til kommentar
Veit dette er litt feil topic, men jeg slenger inn et lite spørsmål. Kommer spillet på DVD? Den versonen de har på CDON alstå.

 

Håper å få den i morra :D

Neppe, kjøpte retail istad og den inneholdt 4 cd'er ;)

glimrende, jeg har ikke skaffet med dvdrom ennå.

Forresten hvordan fikk du tak i spillet så tidlig? trodde det slapp i morra jeg.

Lenke til kommentar
Hvilken språkversjon gjelder for spill?

Dersom ikke annet er oppgitt, selger vi den svenske utgaven (spill og manual er på svensk/engelsk)

 

Tok det fra kundesidene til cdon.com. Regner med det blir svensk cover da. Og håper seriøst det ligger i postkassa mi imorgen! Visst ikke blir jeg megatrist ! :(

 

Fra press releasen:

The game and packaging have been fully localised in English, French and German; a localised box and manual will be available for Spanish and Italian players. For the initial shipment, the standard edition of World of Warcraft will be available in the aforementioned languages in two unique box covers representing the major factions of the world, Alliance and Horde. Both boxes will include the full version of the game on four CD-ROM disks.

 

Vi får vel engelsk da?

Lenke til kommentar
Veit dette er litt feil topic, men jeg slenger inn et lite spørsmål. Kommer spillet på DVD? Den versonen de har på CDON alstå.

 

Håper å få den i morra :D

Neppe, kjøpte retail istad og den inneholdt 4 cd'er ;)

glimrende, jeg har ikke skaffet med dvdrom ennå.

Forresten hvordan fikk du tak i spillet så tidlig? trodde det slapp i morra jeg.

Hehe, kjøpte WoW hos en lokal pc-forhandler..

Eneste de gjør der er å spille Red-Alert og drikke kaffe, så tror ikke fyren brydde seg så mye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...