Roar F Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hei! Har akkurat rippet en god del DVD filmer som jeg skal brenne ut. Har Verbatim dvd+r 8x certified dvd'er Hvilken hastighet bør jeg bruke, er det sånn at 2.4x er safest eller kan jeg bruke 4 eller 8x? Fordi hopping, hakking eller feil på filmene er uaktuelt. Please få et fornuftig svar fordi brenning på 2.4x går treeegt. PS. bruker Nero..
OC-Freak Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Kommer mye ann på brenner, de fleste nye brennere gir bra resultaterpå 8x, men 4x kan lønne seg for å få optimale resultater. 2.4x derimot gir ofte dårligere resultater enn 4x på nye brennere.
YokiShoki Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg brenner alltid mine plater på 4X, bruker selv Verbatim og Nero. Har aldri fått en plate som ikke vil spille skikkelig i en DVD spiller. 8X går sikkert også bra, du bruker jo et godt plate merke. Men 4X er ihvertfall veldig safe.
Roar F Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 ok takk for svar! Bruker Benq brenner kjøpt på elkjøp til 400,- bytheway..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå