Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned linux mandrake fortest mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg laste ned linux mandrake fortest mulig?Hvor kan jeg laste ned linux mandrake fortest mulig?Hvor kan jeg laste ned linux mandrake fortest mulig?Hvor kan jeg laste ned linux mandrake fortest mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.

Skrevet

Den 2002-06-19 22:44, slowcooler skrev:

Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.Kjøp siste PC-Plus, DVD-utgaven, der er hele distroen, tre isoer.

slowcooler

har du hakk i plata. :grin: :grin:

Kjetil

Skrevet

Quote:

kyllingvippen skrev (2002-06-19 22:42):

"Hvor kan jeg laste ned linux mandrake fortest mulig?"
x 4

Retningslinjene, punkt 3: "Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse."

Er dette saklig og høflig? Oppfattar me deg seriøst no? I don't think so. Dessuten, eit søk på Google hadde vore mykje raskare enn dette her. Tråden stenges.

mvh.,

Vegard,

moderator

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...