Gå til innhold

Mods til CSS: Fusion Pack.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo folkens.

Kom over Fusion-Games sin mod, og syntes at den var forbausende god! Eneste bug'en jeg har kommet over var at 5-7 pistolen var Glock in-game modell. En negativ ting jeg har lagt merke til er at alt går en smule saktere.

Ikke nok med at Source versjonen av CS er fantastisk - men nå ble den faktisk enda bedre. I tillegg så har jo CS-miljøet vært svært frempå med å komme med nye brett. Og da blir det jo ikke akkurat kjedelig.

:love:

Utover dette, er det noen andre som har tips til mods?

PS: En får ikke lastet ned Fusion Pack'en på hjemmesiden til Fusion, men hvis du bruker Google så vil du finne ut av det...

Endret av Celsior
Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir for uvant med alle de snodige lydene

disse fusion-folka har dessuten tatt skins fra folk som ikke har godtatt det for å lage sin egen fusion pack - noe som ikke var helt populært

Skrevet

Det er modell oppgraderingen på våpna som er mest 'gull' for min del. Det, også at de har påført orginale navn! Videre så er det nye lyder, som er bra. Også har man disse skinsa som ikke er så veldig interressant synes nå jeg.

PS. Går det an å endre prisene på våpna selv?

Skrevet
Det er modell oppgraderingen på våpna som er mest 'gull' for min del. Det, også at de har påført orginale navn! Videre så er det nye lyder, som er bra. Også har man disse skinsa som ikke er så veldig interressant synes nå jeg.

PS. Går det an å endre prisene på våpna selv?

Nei du kan ikke endre prisene på våpen selv...

Skrevet
Liker ikkje å fikle med tinga slik eg...

Kan ikkje valve bli sint og stenge kontoen?

endringen er bare på klientsiden.

kan ikke tro at slik strider mot... de motiverer jo til endringer med SDk...

Skrevet

Har noen begynt å lage source skins allerede?! det visste jeg ikke. husker fusion pack 11 eller no til 1.5. Var litt morsomt, bortsett fra at man ikke kunne se forskjell på fi og dine egne.

Skrevet (endret)
Skal dere ha cs:source skins så vil jeg gjerne anbefale denne siden her:

http://www.counter-strike-dl.com/downloads-cat-39.html

Sinnykt mye bra...

Og nei valve blir ikke sure om du bytter skins på våpen.  Har ikke noe med treffsikkerhet  å gjøre.

Bruker selv en del skins herfra og syns det er digg.  Mye rått her.

Just my 2 cents worth

Mvh ZxL

Ja, visst f@en var det mye bra der. Kommer til å gjøre noen utbyttinger... Takk for bra link Zyxel.

PS: Fusion mod'en er 'god-sent' i mine øyne. :)

Endret av Celsior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...