YokiShoki Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hei! Driver å lager noen hjemmevideoer og filmene er såpass store at jeg har lyst til å bruke dual layer plater for at det ikke skal bli så mange plater å holde styr på. Men jeg ønsker plater som jeg kan printe på i ettertid, er det noen som fører slike plater?
Heia Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Ikke meningen å highjacke topicen, men har lurt lenge på om det kommer.. DVD+RW DL? Endret 9. februar 2005 av Heia
OC-Freak Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ikke meningen å highjacke topicen, men har lurt lenge på om det kommer..DVD+RW DL? Det kommer nok ikke - etter min info grunnet tekniske problemer / kompleksitet.
YokiShoki Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Sendte en e-post til Verbatim, fikk i svar: Thank you very much for your email. We still do not know if the DVD+R Dual Layer will be produced with printable surface one day so unfortunately I can not really answer your question now. Håper inderlig de gjør det. Er så mye kjekkere når jeg legger mye arbeid i å lage menyer og slikt på DVD'en, samt cover og da ha et fint trykk på platen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå