Gå til innhold

Er wow-europe nede?


Anbefalte innlegg

undersøk litt mer før du påstår at folk ikke vet hva dem snakker om..

Tenker meg vanligvis godt om før jeg fyrer løs...

 

Når det funker for noen og ikke andre så er det vanligvis dns feil, hvis du mener at det ikke er det er det greit om du sier hva det er ;)

DNS = Domain Name Server

Hadde det vært det, ville ikke jeg klart å traceroute engang (med navnet). Men sidene ville fint fungert med http://80.239.174.215

 

At noen kommer frem og andre ikke skyldes at man bruker forskjellige "veier" for å komme fram til en adresse. For min del er denne veien blokkert, og det trengs ikke å være Telia sin skyld selv om det er dem jeg får det siste pinget på.

Men så les posten min, da?

 

Jeg kommer helt greit inn via HTTP, men ICMP feiler.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Network Error (tcp_error)

 

A communication error occurred: "Operation timed out"

The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.

 

For assistance, contact your network support team.

Lenke til kommentar
Det er feil på linjen(e) til utlandet. Jeg sitter på Telenor ADSL og har store problemer.

 

Routing mot utenlandske servere går helt amok!

 

Teknikere jobber med saken iflg. Telenor Kundestøtte.

 

'Cuda

Jeg har nemlig også telenor og de fleste utenlanske sider er veldig ustabile. Håper de fikser det, for dette begynner å bli utrolig irriterende.

 

edit: ØIH! Hva feiler internetten? Trykket en gang også kommer det en eller annen idiotisk "edit" dobbel post?????????

Endret av Gainwardrobe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...