stigos3000 Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 MSN er nede litt for ofte. Alle skulle hatt Yahoo eller AIM i stedet.
Samurai99 Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hmmm....nå sliter jeg med å komme inn igjen..
Nitrisious-E Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Med MSN Messenger og Windows Messenger skal du kunne få opp ein statusmelding for tenesta, under menyen "Hjelp" eller "Help".Desse har veldig lang responstid (kanskje det er mange som er inne å ser?), men gjeldande status er: All FeaturesTjenesten er midlertidig utilgjengelig. Prøv igjen senere. Siste oppdatering: 08.02.2005 13:33:00 Stillehavskysten (GMT -8:00) Elles kjem det som oftast berre filmelidng når statussida skal visast... Dette vinduet du henviste til, er akkurat den samme feilmeldingen jeg får i opera hver bidige gang, og det har vart lenge nå!! Hva kommer dette av?
bigbeast Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 ikke ta imot "FUNNY" dette programmet gjør at msn klikker. programmet legger seg på c:
Eirikg89 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Ja, komme ikke inn nå jeg heller... Men har msn vær nede så mye før disse dagene da? Det har ikke jeg opplevd...
CPurcell Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Uff jeg kommer heller ikke på msn... Og jeg som er på jobb alene og vil snakke med folk... Vel vel, får vel gjøre noe jobb jeg da. Håper at msn ikke driver og har sånne problemer hver dag framover. Edit: Hehe, rett etter at jeg skrev dette innlegget så kom jeg inn på msn. Håper jeg holder meg inne da. Endret 10. februar 2005 av SweeeTMaN
hemo Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Med MSN Messenger og Windows Messenger skal du kunne få opp ein statusmelding for tenesta, under menyen "Hjelp" eller "Help".Desse har veldig lang responstid (kanskje det er mange som er inne å ser?), men gjeldande status er: All FeaturesTjenesten er midlertidig utilgjengelig. Prøv igjen senere. Siste oppdatering: 08.02.2005 13:33:00 Stillehavskysten (GMT -8:00) Elles kjem det som oftast berre filmelidng når statussida skal visast... Dette vinduet du henviste til, er akkurat den samme feilmeldingen jeg får i opera hver bidige gang, og det har vart lenge nå!! Hva kommer dette av? Feilmeldingsteksten som kjem opp, kjem av at Microsoft har lagt ut ei tenestestatus på web. Då slepp folk å uroa seg over om kanskje det er brukaren sitt utstyr som feiler. Om statussida ikkje kjem opp og nettlesaren visar ei generell melding om at sida ikkje kunne visast, så skuldas nok dette at serveren som Microsoft nyttar for å visa statusinformasjonen på, er overbelasta. Alle skal jo inn der å sjå, når dei ikkje kjem seg inn på Messenger, og då vert serveren ganske så travel, må vete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå