Gå til innhold

KAn jeg flashe/klokke X800PRO til noe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo begynne med å laste ned ATITool og prøve deg frem. Du finner sikkert det du trenger på www.guru3d.com.

Åpne pipelines tror jeg blir litt vanskeligt siden du ikke har Vivo utgaven (1.6ns minne etc.)

jeg har også et x800pro fra 3dclub, ikke vivo, er det ingen non vivo fort som er modbare?

Lenke til kommentar
Du kan jo begynne med å laste ned ATITool og prøve deg frem. Du finner sikkert det du trenger på www.guru3d.com.

Åpne pipelines tror jeg blir litt vanskeligt siden du ikke har Vivo utgaven (1.6ns minne etc.)

jeg har også et x800pro fra 3dclub, ikke vivo, er det ingen non vivo fort som er modbare?

Tror du kan modde dem ja, men de har 2.0ns minne (ikke 1.6ns slik som vivo). Mener jeg har lest at du må lodde/fjerne lodding eller.no i den duren.

Du kan jo ta en titt i denne tråden så kanskje du finner noe. Den er for de med Vivo kort.

Lenke til kommentar
Eg har flashet kortet mitt, Sapphire x800 PRO fra 475\450 - 550\550, med ATI Silencer 4. Funker fint uten at pc'en klikker, fryser eller nokke sånt.

Hvis du ikke har nokke ekstra cooling eller noe sånt hadde eg ikke tørd å gjøre det.

det er stor forskjell på Flashe og klokke, har du flashet kortet til en x800xt kort? eller klokket ditt x800pro kort? har du 12 eller 16 pipelines?

Lenke til kommentar
Eg har flashet kortet mitt,  Sapphire x800 PRO fra 475\450 - 550\550, med ATI Silencer 4. Funker fint uten at pc'en klikker, fryser eller nokke sånt.

Hvis du ikke har nokke ekstra cooling eller noe sånt hadde eg ikke tørd å gjøre det.

12 eller 16 pipelines?

psiR har 12 pipes... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...