Gå til innhold

Hvilken sjokolade er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KINDER!!! Kan de ikke produsere den i sånne gigantiske pakker sånn som melkesjokolade? Hadde gjerne lagt på meg 10 kg for den sjokoladen der ass :p

Skrevet
KINDER!!! Kan de ikke produsere den i sånne gigantiske pakker sånn som melkesjokolade? Hadde gjerne lagt på meg 10 kg for den sjokoladen der ass :p

Det går jo an i krisetilfelle å kjøpe mange små slike pakker da. Gjerne sveise sammen til slutt

Skrevet
KINDER!!! Kan de ikke produsere den i sånne gigantiske pakker sånn som melkesjokolade? Hadde gjerne lagt på meg 10 kg for den sjokoladen der ass  :p

Det går jo an i krisetilfelle å kjøpe mange små slike pakker da. Gjerne sveise sammen til slutt

Vet du hvor dyrt det blir eller? En liten dritt av en sjokolade koster jo 4 kr. :nei:

Skrevet
Twix, uten tvil.

Det einaste som er litt dumt er at sjokoladen har "skrumpa" inn og kostar det same.

Koster 4 kroner der hvor jeg bor :D ...! Har gjort det i over et år nå. Lurer på om de har profitt på det :hmm:

Skrevet

Alt unntatt mørk sjokolade, det er bare ekkelt og smaker høgg.

- lion

- twix

- stratos

- tradisjonel melkesjokolade

- den med masipan inni, husker ikke navnet.

Skrevet
Vet du hvor dyrt det blir eller? En liten dritt av en sjokolade koster jo 4 kr. :nei:

Ja men det smaker jo godt da så... :D

Twix er billig ja.. Tror det var 3.50 for den i hønefoss når jeg var der..

Skrevet

Hvit sjokolade generelt (mest de hvite variantene av Toblerone og Twix) samt Freias Appelsinkrokan står høyest i kurs hos meg.

Men på hverdagene blir det nok bare energi-bars som Myoplex o.l.

Skrevet (endret)

Norske:

-Lion

-Freia melkesjokolda

-Hobby

Utlandske:

-Hershey's Kisses

-Reeses Pieces

-Butterfinger

(disse fåes hos Deli Deluca men skyhøye importpriser)

Endret av ohh-noo
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Sitter og knasker i meg assorterte sjokolader fra Quality Street for øyeblikket. De fleste smaker godt, men plutselig kommer den en j*vel og ødelegger alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...