Gå til innhold

Når kommer serverene opp den 11. feb?


Anbefalte innlegg

Blizzard vet selfølgelig når serveren er planlagt å åpnes!

En god grunn til å ikke legge ut denne infoen på sine sider er vis noe skulle gå galt..

Er ikke alt klart til bestemt klokkeslett så har de fortsatt 24 timer på seg..

 

Bedre dette en mange sure trøtte personer som ventet forgjeves natt til fredag..

 

Kl.00.01 er fra Blizzard bare gjennom andre kanaler...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne infoen fra meg er basert på mine egne spekulasjoner, så ta ingen ting av dette som fakta. Så dere er advart :!:

 

Jeg er ganske så sikker på at serverne ikke åpner 00.01 gmt+1. Grunnen til dette er at europa er ganske stort og går over flere tidsoner. Så tror ikke de åpner serverne før alle er over på 11.02.05.

 

Så hvis min regning av tidssoner er riktig vil serverne åpne i 04.00 gmt+1 tida. Noe som er samme tidspunktet som Blizzard åpnet "Final europa betaen".

 

Som sagt dette er spekkulasjoner, men hvis jeg skulle satset penger på dette så hadde jeg sagt klokken 04.00.

 

Noen som er enige?

 

/Cyrus

Lenke til kommentar

Noen her som sitter med WoW i hånda og kunne sendt meg en mail eller.no straks serveran åpnes? Vet det e mye å be om da man sikkert blir helt gira og gærn når så e tilfelle.. men sku prøvd no forskjellige knep med min US versjon for å se om æ kan logge meg på. Ellers må æ vel springe t byen imårra tidlig å hente mitt eget eksemplar av EU version :dribble:

 

Btw. [email protected] ... takk på forhånd hvis noen e så vennlige :)

Lenke til kommentar

Førstemann til mølla får....uhm...æh...hva var det igjen? Lv.10 en dag før alle andre? :p

 

Spiderman sier de sendte pakkene 09.02.2005, men jeg har fortsatt til gode å se den dumpe ned i kassen min, på tross av at jeg bor i samme by. Har dog en avtale med min romkammerat om å ringe hvis den kommer i dag, så jeg kan gå tidligere hjem fra jobb! :dribble:

 

Er ikke fleksitid herlig!

 

Mvh,

. Knut S.

Lenke til kommentar
Spilte litt i går. Var veldig tidlig ferdig med å lage konto. Var førstemann til level 3-4-5 :p

 

Edit: screenshottet viser ikke etter level, men jeg sorterte etter det etterpå. Samme resultat.

Jeg får meldingen: 404 not found når jeg trykker create account! :cry: Hva skjer?????

edit: Skjer dette med noen andre? STRESSA NÅ!

Endret av Gainwardrobe
Lenke til kommentar
Spilte litt i går. Var veldig tidlig ferdig med å lage konto. Var førstemann til level 3-4-5 :p

 

Edit: screenshottet viser ikke etter level, men jeg sorterte etter det etterpå. Samme resultat.

Jeg får meldingen: 404 not found når jeg trykker create account! :cry: Hva skjer?????

Pågangen er nok enorm.. Men det er bare å sitte å refreshe, så kjem du sikkert inn til slutt..

 

nesten litt glad for at eg sannsynligvis ikkje får spillet i dag, slipper å stresse fullt så mykje.. :p:P

Lenke til kommentar
Spilte litt i går. Var veldig tidlig ferdig med å lage konto. Var førstemann til level 3-4-5 :p

 

Edit: screenshottet viser ikke etter level, men jeg sorterte etter det etterpå. Samme resultat.

Jeg får meldingen: 404 not found når jeg trykker create account! :cry: Hva skjer?????

Pågangen er nok enorm.. Men det er bare å sitte å refreshe, så kjem du sikkert inn til slutt..

 

nesten litt glad for at eg sannsynligvis ikkje får spillet i dag, slipper å stresse fullt så mykje.. :p:P

phuh! Så du tror det er pågangen? :cry:

Endret av Gainwardrobe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...