Kyppre Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg gikk til innkjøp av en WoW bok jeg synes så nyttig ut hos EB Games. Litt ut i boken kan jeg lese om de forskjellige rasenes starting stats... Der står det f.eks Tauren Shaman: Strengt: 26 Agility: 15 Stamina: 22 Intellect: 17 Spirit: 24 Mens da jeg leser på siden om Shaman, står det helt andre start stats... Shaman: Tauren står det: Strengt: 23 Agility: 23 Stamina: 19 Intellect: 22 Spirit: 22 Jeg skjønner liksom ikke helt, hvem av de skal jeg stole på? er det en kombinasjon? eller hva i all verden er dette? (dette er "Official Strategy Guide"!!) Takker for alle svar!
thomba14 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Med slike spill som WoW så er de strategy guidene fort utdaterte... Husker jeg kjøpte Diablo 2 battlechest og da var boken så utdtert at den nærmest var til å kaste... men sammler verdien kan bli høy om et par tiår
Arve Systad Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Blizzard kommer sikkert til å regulere på sånne småting som står forklart i boka for å holde på en viss balanse i spillet, så en del av tallinformasjonen i slike bøker vil bli feil etterkvert. Edit: stol på blizzard sine sider, du Endret 7. februar 2005 av arve87
Pansergnom Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Sikker på at du ikke snakker om 2 forskjellige ting nå da? Ta en titt på dette : http://wowvault.ign.com/View.php?view=Stats.View
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå