Gå til innhold

oppfølger til s700?


graks

Anbefalte innlegg

sonyericsson kommer vanligvis med 3-4 telefoner i året.

"clara" telefonen ser kul ut,den skal være oppfølgern til k700.

hva med oppfølgern til s700 og k500?.

 

når kan man forvente at SE kommer med fullt utvalg av 3g telefoner?

 

tror dere at vi får se en p1000 oppfølgern til p910 i år?.de kommer vanligvis med 1 slik symbian telefon årlig.

synes at se burde gå over til og bruke symbian os i steden for de se bruker nå?

Endret av graks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

K500i er en strippet verson av K700i, så "Clara" blir vel en oppfølger til begge telefonene.

SE har sagt at de ikke vil komme med 3g telefoner før 3g-nettet er oppe, å funker skikkelig.(ikke bare Telenor sitt) Skjer vel i løpet av 2005.

Tviler egentlig på at en oppfølger til S700i kommer enda, siden "Clara" kommer nå snart. Men alt kan skje.

At et nytt medlem i P-serien til SE kommer i år er høyst sannsynlig.

 

SE bruker Symbian, på P-serien. De har også sagt at de vil komme med S60 telefoner i fremtiden.

Endret av SumSar
Lenke til kommentar

Slik mener jeg det er:

K500i -> K700i -> "Clara"

 

S700i er en ny versjon av en asiatisk mobil, så den er på en måte "adoptert".

Tror ikke SonyEricsson mente å lage en ny versjon av den da de begynte å selge den i europa og usa, men kansje de har ombestemt seg etter suksessen?

Får håpe det!

 

Off topic: Så forresten en eller annen konkurranse-reklame på Expert, hvor man kunne vinne alle mobilene som SonyEricsson skal gi ut i 2005.

Kult å vinne den konkurransen da! :love:

Lenke til kommentar
Off topic: Så forresten en eller annen konkurranse-reklame på Expert, hvor man kunne vinne alle mobilene som SonyEricsson skal gi ut i 2005.

Kult å vinne den konkurransen da! :love:

HVOR!!! Den konkuransen skal jeg vinne!!!

 

En annen ting: Ryktene sier at Clara blir lansert den 14 februar! På¨en eller annen kongress.

Lenke til kommentar
HVOR!!! Den konkuransen skal jeg vinne!!!

Så den ihvertfall i en expert-butikk i Mandal. Det var en sånn papp-figur, så var det bilde av en åpen koffert, med alle de kuleste mobilene SE gav ut i 2004 (S700i, V800, K700i osv) og så stod det over:

Dette var SonyEricssons utgivelser (husker ikke helt det ordet :) ), nå kan du vinne den for 2005! (eller noe sånn)

 

Men jeg dreiv jo å kikket litt rundt, men det var ikke noen brosjyre eller noe slikt der. :(

Bør jo være på de fleste Expert-butikkene da... :ermm:

Skal kikke i morgen om de har den her i Kr.sand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...