Gå til innhold

CM Stacker HD-modul og glasdør.


Anbefalte innlegg

Så vidt eg har funne ut finst døra med glas i berre i sølvfarge. Stemmer dette eller? Kunne i grunnen tenkt meg dette kabinettet i svart, men om glasdøra berre finst i sølv er ikkje det aktuelt, så då vår det bli sølvkabinett.

 

Korleis ser egentlig HD-modulen ut i fronten? Er det eit frontdeksel på ramma som fungerar som "liftinntak" på samme måten som denne Lian Li ramma: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EX34A

Eller skal berre det originale 5 1/4" frontdekselet stå i kabinettet? Korleis blir det i tilfelle då med luftinntaket? Blir ikkje dette forholdsvis dårlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kun sett dør med vindu i sølv. Ta kontakt med forhandler eller Cooler Master, de kan sikkert gi deg fasitsvaret.

 

HD-modulen har bare vifte i front. Det er meningen at de originale 5.25"-dekslene skal stå foran, disse er perforerte og sørger for god lufting. Det er også støvfilter i disse.

Lenke til kommentar

Har kun sett sølvdør eg og ja, så er vel kanskje berre denne tilgjengelig. Foreløpig i alle fall.

 

Kan i grunnen ikkje heilt forstå at dei originale 5,25" deksela gir så veldig godt luftinntak, i forhold til Lian Li modulane i alle fall. Så vurderar faktisk heller å kjøpe eit par Lian Li modular i staden, om desse passar i Stacker tårnet då.

 

Noken som har erfaring med luftinntaket her eller? Er det godt nokk?

Lenke til kommentar

Tenkte forresten eg skulle skjere ut heile vifteholsystemet på toppen av kabinettet og. Og sette inn ei 120mm vifte med filtet og grill i staden.

 

Vil eg få vekk dei 4 skruane 100% då, eller vil dei akurat komme i linje med 120mm holet? Noken som kunne tenke seg å måle dette for meg? :)

Lenke til kommentar

Då rekna eg ikkje så veldig feil. Målte avstanden på eit bilde eg fann på ei eller anna side og rekna ut reelt forhold ut frå at firkanten er rundt omkring 8cm. Fann ut at det akkurat ville gå +/-

 

Set heller inn ei 12cm vifte på lavt turtal enn å køyre 8cm vifta på høgt turtal for å få same lufttransporten.

 

Korleis er forresten kvaliteten på 120mm vifta bak som følger med? Og kva med vifta i drevramma? Har vurdert å berre bytte dei ut med skikkelige Papst vifter i staden kanskje.

Lenke til kommentar

Hmm, fann nettopp nokre nye bilder. Ser ikkje ut som det er plass til meir enn 80mm vifte på toppen i det heile tatt. Kjem vel i konflikt med ramma til straumforsyninga rett bak der vifta står, gjer det ikkje? Eller fyller ikkje straumforsyninga så langt fram så det er mulig å modde litt?

Lenke til kommentar
Jo, det har du rett i. Vifta er plassert helt inntil ramma til PSU. Det bør imidlertid mulig å kutte vekk litt av denne, da PSU er et stykke unna.

Måte litt på eit bilde igjen og rekna på forhold. Med standard lengde straumforsyning vil det vel være 5-6cm frå fremste kant på straumforsyninga og fram til rammekanten, så burde være god plass likevel. Treng vel berre eit par cm bakover til 12cm vifte.

Lenke til kommentar

No fekk eg nettopp vite av Daglig Ledar på Microplex at dei mest sannsynlig ikkje får inn svart dør med glas til Stacker tårnet likevel. Litt merkelig med tanke på dei har annonsert det for bestilling, med ubekrefta dato. Men denne eksisterar ikkje på Cooler Master sine sider heller. Noken andre som har hørt noke om denne døra?

 

Korleis vil det bli å lakke sølvdøra med glas svart sjølv? Kan det være eit alternativ? Har mest lyst på svart tårn, men sølvdør passar ikkje akkurat inn med svart kabinett ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...