Gå til innhold

Blir NB varm ved OK'ing av "underdimensjonert"CPU?


Anbefalte innlegg

Jeg får snart en Vapochill PE i posten.

 

Hovedkortet mitt er dimensjonert for CPU med 800MHz bus-hastighet. Prosessoren min har bare 533Bus (2.53Ghz). Når jeg overklokker CPUen min, kommer NB til å bli like varm som om jeg hadde overklokket en CPU med 800MHz bus?

 

I de fleste testene av hovedkortet mitt: Asus P4D800S-Deluxe får det kritikk for at NB fort blir varm.

 

Jeg bestilte Bigwater fra PS-data (til 500kr) på julaften. Bør jeg vente med å montere delene i vapochillen til jeg får det settet? Jeg har vannblokk til NB og skjermkort liggende. PSdata får bigwater inn "16.02.2005".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte Bigwater fra PS-data (til 500kr) på julaften. Bør jeg vente med å montere delene i vapochillen til jeg får det settet? Jeg har vannblokk til NB og skjermkort liggende. PSdata får bigwater inn "16.02.2005".

Du burde selfølgelig montere det først :love:

 

Det er bare og ikke klokke Ûber masse med en gang det , vis du redusere klokkinga du sikkert kommer til og gjøre masse av til 800mhz eller noe ?

 

sette den på 3.5ghz med en vifte som blåser på NB tviler jeg på at du støter på noen problemer

 

Kunne ønske jeg hadde Vapo :love:

Lenke til kommentar
Jeg bestilte Bigwater fra PS-data (til 500kr) på julaften. Bør jeg vente med å montere delene i vapochillen til jeg får det settet? Jeg har vannblokk til NB og skjermkort liggende. PSdata får bigwater inn "16.02.2005".

Du burde selfølgelig montere det først :love:

 

Det er bare og ikke klokke Ûber masse med en gang det , vis du redusere klokkinga du sikkert kommer til og gjøre masse av til 800mhz eller noe ?

 

sette den på 3.5ghz med en vifte som blåser på NB tviler jeg på at du støter på noen problemer

 

Kunne ønske jeg hadde Vapo :love:

Jeg tror jeg venter med å montere alt til jeg får vannkjølinga, er litt lat :blush: Orker ikke å ta alt av for å montere vannblokk på NB

 

Håper på å nå 200MHz FSB :love: ,~ 3.8GHz :love:Litt urealistisk kanskje med 50% overklokk, men men.

 

Det er forresten denne vapochillen jeg har kjøpt ("demobrukt" av OK.no) :)

Endret av kazaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...