Gå til innhold

WC3. UDvsHU - Hvordan ta ut 50+ Guard tower med UD

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis spilte 2vs2 i går. Vi var Undead mens de andre var Human. Alt begynte bra og vi tok begge basene deres,men tingen var at de hadde forskanset seg på en bakketopp med sikkert 50-60 guard towers. Vi brydde oss ikke stort om det og tok heller kontroll over resten av brettet. Men så kommer det som er så utrolig flaut:

Vi klarte aldri og knuse den basen de hadde. Kompisen min klarte å ta over en sånn human byggefyr så han fant ut at han skulle kjøpe masse steam tanks. Etter å ha sendt ca 30 i døden uten å ha tatt et eneste tårn så var alle heroene til human over lvl6(begge to hadde alle 3). Vi hadde også en Lich som var lvl6, men den Death and decay(eller noe sånt) fikk aldri noen virkning for heroen ble drept etter 5sek. Det ble aldri noen stor suksess med katapulter heller

Så da er spørsmålet mitt følgende: Hvordan tar man ut 50+ guard towers på en bakketopp som danner en flaskehals? Når de i tillegg har 6 heroes over lvl6... Det var bare så utrolig flaut å tape for dem.

For ordens skyld så er det WC3 ROC det er snakk om.

Videoannonse
Annonse

Scoute mye er alltid smart, hvis de bruker såpass med penger til tårn, så bør du har flere units.

Bør ikke være vannskeligere enn å la noen katapulter stå unna slik at de er nødt til å løpe ut med deres egne units. Da burde matchen være i box. Trekker de, så er det bare å gjenta det samme.

Nå skal det også sies at 2on2 med samme rase er som regel ikke noe god ide.

Faen du må jo suge noe grusomt da... har spillt WC3 i et års tid nå og det er ikke verre en at om dere har kontroll over hele mappet uten om det lille området har dere vunnet... dere har jo alle gold minene? dere kan vente til de ikke har mer gold eller bruke Death and Decacy til Lich...

Hvilket map var det?

Dere kan jo også bruke katas til UD? de har bedre range en towers.... er ikke verre..

Lichen døde pga at den human heroen med Divine Shield ga max skade med healing spellet sitt og de hadde 2stk. Hvis vi kom med katapulter så klarte vi aldri ta de pga at de healet hverandre såpass bra. De brukte også archmage sitt spell som gjør at det regner is som gjør en god del skade.

Jeg og kompisen min suger litt i ROC,det er sikkert og visst, men jeg trodde virkelig at vi var bedre enn som så :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...