Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvorfor funker ikke reset knappen til DI-624+?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har som sagt kjøpt meg en DI-624+ for 2 år siden og det har kommet en nyere firmware.

Jeg prøvde å logge meg inn i boksen men så har jeg glemt passordet.... :(

Men i manualen så står det at man kan trykke på en "Reset Button" som vil nullstille hele boksen.... klikker på den og holder den inne i noen sekunder.... likevel er den ikke nullstilt.... Hva har jeg gjort feil? Jeg trenger hjelp :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når eg har resett min router så har eg hatt knappen inne i 10 sek.

Skal funker det, men strømmen skal vel være av også for den når du gjer det.

mvh

JanEirik

Skrevet

det står at du må gjøre noe spesiellt.. husker ikke helt hvordan det var på den du har, men på min 3com var det at jeg måtte koble ut strømmen, trykke inn knappen, holde den inne og sette på strømmen, og så slippe knappen eller noe sånt..

mener å huske at det var noe likende på di-624..

Skrevet (endret)

hvordan finner jeg ut hvilken versjon jeg har da?

Firmware DI-624+ HW/ B

Oppdatert:2005/01/03 | Versjon:2.04b23 | Type: zip | Størrelse: 708 KB | Last ned fra: Nordic FTP

Firmware DI-624+ HW/ A

Oppdatert:2005/01/03 | Versjon:1.21b15 | Type: zip | Størrelse: 686 KB | Last ned fra: Nordic FTP

never mind :)

Endret av obos
Skrevet

Angående nullsetting/resetting av router: Bare å koble en nettverkskabel fra WAN til LAN og skru på, så vil routeren resette seg.

Jeg vet ikke om den går rett til factory settings, eller om den beholder passordet (som du har glemt), men jeg mener det er det første.

Denne koblingen gjelder på alle routere jeg har vært borte i: 3Com, Zyxel, D-link..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...