Gå til innhold

Den Store Warlock tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig i at impen er best i grupper om det er andre tanks. Men det er ofte bruk for 2 tank eller 3 tank, da er voidwalker god å ha. Den gjør ikke noe skade men holder fint på aggro til gruppen er ferdig med andre mobs

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alltid imp i grupper. Torment til vw vil sjelden overgå skaden fra andre tanks i gruppen, og med sin lille skade, vil ikke vw gjøre nytte for seg, imotsetning til impen, som har betydelig staminabuff til alle i gruppen, samt kan gjøre over 100dps i høyere lvler.

Vel...

Formålet med VW er ikke å ta aggro fra tanks! Jeg finner likevel ofte at den er nyttig. Bruker den ofte i grupper, og med stor nytteverdi. Den skal ikke sloss om aggro med warrior, men den er fin-fin til å plukke aggro av healer/mage/meg selv når det skulle trenges. Om man får for mange mobs på en og samme gang kan vw-en ganske effektivt settes til holde en av dem i ro til vi har drept de andre. Om det skulle bli nødvendig med kraftig AOE kan jeg ta sacrifice på VW-en, løpe inn i midten og fyre løs en dødlig hellfire.

Imp bruker jeg i grunn bare når vi har to (gode) tanks i gruppa (warrior/paladin) og det ikke er noen sjanse for å få flere mobs enn hva tanks og f.eks. sheep kan ta hånd om. Det skal legges til at imp også er flott å bruke i forbindelse med Dark Pact. Da blir den et lite, sprettende mana-batteri (om man ikke bruker den til å angripe i alle fall).

Skrevet
hva er dark pact?

Talentet i bunnen av Affliction-treet. Du suger 150 mana fra pet, og du får 100% mana tilbake. Pets regenererer mana så fort at du praktisk talt har uendelig mana. :)

Skrevet
hva er dark pact?

Talentet i bunnen av Affliction-treet. Du suger 150 mana fra pet, og du får 100% mana tilbake. Pets regenererer mana så fort at du praktisk talt har uendelig mana. :)

Spurte deg litt lenger bak i tråden om hva du fokuserte på når det gjaldt intelect/stamina/spirit osv.. Har du noe svar? :)

Skrevet

Noen som vet på hvilke lvler en warlock får hvert summon? Jeg vet ikke mer enn at man får Imp på lvl 5 og Voidwalker på lvl 10. Kan noen fortelle meg når man får Succubus, Felhunter, Infernal og Doomguard curse?

Skrevet

Doomguard må jo være helt sinsyk da du trenger 4 andre spillere (en av dem blir drept som offring) og en statue for å summone denne :O

Skrevet (endret)
Noen som vet på hvilke lvler en warlock får hvert summon? Jeg vet ikke mer enn at man får Imp på lvl 5 og Voidwalker på lvl 10. Kan noen fortelle meg når man får Succubus, Felhunter, Infernal og Doomguard curse?

Succubus - lvl 20

Felhunter - lvl 30

Felsteed - lvl 40

Infernal (igjennom Inferno) - lvl 50

Doomguard (igjennom Curse of Doom) - lvl 60

Edit: Glemte Infernal :blush:

Endret av Djevlen
Skrevet (endret)

Hva med Infernal da? Infernal er vel mer brukt siden Doomguard krever så mye.

Der ja, takker :D

Endret av rimaX
Skrevet (endret)
hva er dark pact?

For de som tenker på denne må det vel sies at den ment for solo, og ved å kjøre full rulle i Affliction kommer man til å måtte ofre Ruin i Destruction. Ganske irriterende, for jeg vil ha ALT :!:

Endret av WarpX
Skrevet
hva er dark pact?

For de som tenker på denne må det vel sies at den ment for solo, og ved å kjøre full rulle i Affliction kommer man til å måtte ofre Ruin i Destruction. Ganske irriterende, for jeg vil ha ALT :!:

Og master summoner i Demonologi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...