chokke Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Det er vel ikke 25% nå, men 75%. Nei det er 25% durability loss. Altså 25% minus på durability. Hvor har dere 75% fra egentlig? fordi det er igjen 75% hvis itemene er 100 % Sånn jeg tolka det. Forskjell fra rase til rase dette vel. Er 75% hos Human? Mens det er 25% hos Tauren, men da mister 75% Styrke og kraft+++ i 10 min. on topic: Synes death penalty er bra som den er nå. ahh, nå skjønner jeg, res sicknes Alt synker med 75%
Gjest member-60584 Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 25% durability loss på items og 75% stats loss i 10 mins..
Tåkefyrste Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hei. Syntes det er litt teit av Blizzard og ikke ha noe death penalty. (Miste exp) Det blir liksom litt...lett ? Håper de fletter det inn i en patch en gang, eller ? Hei, jeg har en idé for deg. Hver gang du dør, så kan du slette et random item, og droppe 50% av pengene dine. Og vips så har du penalties for å dø.
Trygve Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Hei. Syntes det er litt teit av Blizzard og ikke ha noe death penalty. (Miste exp) Det blir liksom litt...lett ? Håper de fletter det inn i en patch en gang, eller ? Hei, jeg har en idé for deg. Hver gang du dør, så kan du slette et random item, og droppe 50% av pengene dine. Og vips så har du penalties for å dø. God ide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå