Gå til innhold

Linux vs Windows?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, hva er best av Windows og Linux? Til spill osv. Begrunn svarene,, ikke bare skriv windows er best feks.

Denne tråden er bare nødt til å bli en skittkastingtråd. Her anbefaler jeg å bruke google, eventuelt se over de mange trådene her på forumet etter fakta, og så kan du selv bedømme hva som er best her.

Skrevet
Jeg vil si windows, rett og slett fordi mesteparten av spillene er laget for windows og det å emulere i linux ikke vil gi like god utnyttelse av pcn

Selv om de fleste spillene er laget for windows, gjør ikke det windows til det beste operativsystemet.

Skrevet

Å sei at windows er best fordi ANDRE har laga spel tilpassa windows, vil ikkje sei at windows er best.

Det seier ingenting om windows i det heile tatt.

Skrevet

Hvis du foretrekker valgfrihet velger du Linux. Dersom du ønsker et veldig "hjelpsomt" OS hvor Bill bestemmer det meste, er Windows valget for deg. De fleste spill lages kun for Windows, så er du en skikkelig gamer har man vel ikke så mye valg.

Skrevet
Jeg vil si windows, rett og slett fordi mesteparten av spillene er laget for windows og det å emulere i linux ikke vil gi like god utnyttelse av pcn

Bra argument, verkeleg bra.

Uansett, denne tråden kan berre stengast. Slike "kva er best" trådar går alltid til helvete.

Skrevet (endret)

Det finnes også en del spill til linux, fkeks. Doom 3. Og det fungerer helt nydelig. Så det å si at windows er best til spilling er helt feil.

Endret av stigfjel
Skrevet

Typisk, hva er best; eple eller appelsin?

Windows er ikke bedre en Linux og Linux er ikke bedre en Windows. Hver bruker har sine krav. Hva som er best er forskjellig fra person til person.

Skrevet

Typisk skittkastingstråd.

Om tråden fortsetter så kan det fort bli værre enn om en muslim prøver å omvende en kristen og den kristne prøver å omvende muslimen.

Med andre ord: krangling så busta fyker.

Stenges!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...