Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
SNES spill/roms er ulovlig

5513029[/snapback]

Nei Det er dem ikke!

I følge Norsk Lov er det lov til å ha Backup av spillene sine så lenge man eier dem selv.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei folkens. Dette burde kanskje være på en egen tråd, men, men.

Jeg har nettopp kjøpt en ny PSP. Fant ut det var versjon 2.6 på den. Har jeg noen mulighet til å spille backup av spillene mine? Finnes det en version cahanger for meg?

Takker for alle svar.

PS: mulig svarene står i de 177 siden før dette, men jeg hadde ikke tid til å lese gjennom alle. Prøvde å søke, men fant ikke noe særlig til svar.

Endret av kongpoppe
Skrevet

Nei det er umulig for deg og nedgradere eller spille iso filer ("backup"). Kanskje det kommer en nedgraderer snart. Du får ihvertfall håper...

Stor Norsk PSP nettside åpner idag: www.PSPNett.com

• 3 uker senere...
Skrevet

Har gta, og har prøvd den måten der, men virka så ustabilt, pluss jeg ikke kunne spille vanlig gta, fordi gta loader greia lå over gta savene på en måte, så fikk ikke loada de først. Noen som vet hvordan det kan fikses?

Skrevet
Noen som vet noe om når det kommer noen nye firmware oppdateringer, og eventuelt hva disse inneholder?

5975037[/snapback]

Det kommer helt sikkert nye firmware oppdateringer(hvorfor ikke?). Du vil sikkert finne noe info på diverse PSP-sider :) .

Skrevet

Også må du ikke glemme "sikkerhetsoppdateringene" da ...

Noen som vet om Me & My Katamari (kommer til Norge 4. mai) fungerer med RunUMD eller lignende?

Skrevet

Jeg tror de blir releaset på torsdagen, men at butikker bruker 1 dag på å få de i hus. Uansett er det to helger til.

Fant forresten ut at Me & My Katamari kan fungere, men at det kan være problemer med å save ...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...