Gå til innhold

Kjappeste måten å overføre filer til mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minnekortlesere kan være både billige og dyre.

Denne 381058_X_2004-07-06_093108.jpg

7 i én minnekortleseren koster 299, imens de også har minnekortlesere til 150 kr. Se i prisguiden ;)

 

Uansett så er minnekortleserne klart raskest, men tar litt tid å ta inn/ut minnekortet men det er og blir en bagatell..

Ok. Kanskje det blir en sånn en på meg da. Hvor kjapp er kortleseren da, sånn i forhold til blåtann?

Lenke til kommentar

For min SX1 er det ihvertfall enorm forskjell på hastigheten - å kopiere rett til minnekortet via en leser er utrolig mye raskere enn både bluetooth og den medfølgende kabelen.

 

Ikke noen big deal hvis man skal flytte 100K eller synce meldinger/kontakter (da bruker jeg like gjerne bluetooth), men skal man fylle opp f.eks. et 512MB-kort med MP3'er eller filmer så er det ikke noe annet enn kortleser som duger.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Takk for svar folkens! :) Kjøper meg nok en minnekort leser. Men har et spørsmål til ang. filoverføring. Fikk ordna blåtann på pc'n idag, men får bare sendt over en og en fil.. På siemens'en min kunne man gå inn på telefonen fra pc'n å kopiere over det man ville, enkelt og greit! Noen som veit hvordan dette er på SE? Finnes det no programmer eller no som kan gjøre dette også på SE? Har S700i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...