Gå til innhold

Den lille tråden for oss Vice City-moddere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker fett hos meg..

 

Men, er det noen som har prøvd Liberty city modden til Vice city? Jeg synes at den er genial. Det er bare å lage en kopi av vice city mappa di åsså laster du ned liberty city modden å innstalerer den i den vice city mappa du vil at skal bli til Liberty city. Puh, litt vanskelig forklaring men hvis man leser den sakte å følger den steg for steg så burde den vel gå.. :)

 

Da kan du spille Liberty city med vice city grafikk, og med motorsykkel. Synes at det er genialt jeg :thumbup:

 

Gta Lc Mod

 

Edit: Tenkte jeg kunne finne fram en link til de som ikke gidder å lete på google. (FileFront)

Endret av FleshEater
Lenke til kommentar
Funker fett hos meg..

 

Men, er det noen som har prøvd Liberty city modden til Vice city? Jeg synes at den er genial. Det er bare å lage en kopi av vice city mappa di åsså laster du ned liberty city modden å innstalerer den i den vice city mappa du vil at skal bli til Liberty city. Puh, litt vanskelig forklaring men hvis man leser den sakte å følger den steg for steg så burde den vel gå.. :)

 

Da kan du spille Liberty city med vice city grafikk, og med motorsykkel. Synes at det er genialt jeg :thumbup:

 

Gta Lc Mod

 

Edit: Tenkte jeg kunne finne fram en link til de som ikke gidder å lete på google. (FileFront)

kan du poste noen screenshots? :)

Lenke til kommentar
Funker fett hos meg..

 

Men, er det noen som har prøvd Liberty city modden til Vice city? Jeg synes at den er genial. Det er bare å lage en kopi av vice city mappa di åsså laster du ned liberty city modden å innstalerer den i den vice city mappa du vil at skal bli til Liberty city. Puh, litt vanskelig forklaring men hvis man leser den sakte å følger den steg for steg så burde den vel gå..  :)

 

Da kan du spille Liberty city med vice city grafikk, og med motorsykkel. Synes at det er genialt jeg  :thumbup:

 

Gta Lc Mod

 

Edit: Tenkte jeg kunne finne fram en link til de som ikke gidder å lete på google. (FileFront)

kan du poste noen screenshots? :)

er moden til gta 3 eller til gta vc?

plizz, post noen screenshots!!

Endret av ewok
Lenke til kommentar
Funker fett hos meg..

 

Men, er det noen som har prøvd Liberty city modden til Vice city? Jeg synes at den er genial. Det er bare å lage en kopi av vice city mappa di åsså laster du ned liberty city modden å innstalerer den i den vice city mappa du vil at skal bli til Liberty city. Puh, litt vanskelig forklaring men hvis man leser den sakte å følger den steg for steg så burde den vel gå..  :)

 

Da kan du spille Liberty city med vice city grafikk, og med motorsykkel. Synes at det er genialt jeg  :thumbup:

 

Gta Lc Mod

 

Edit: Tenkte jeg kunne finne fram en link til de som ikke gidder å lete på google. (FileFront)

kan du poste noen screenshots? :)

er moden til gta 3 eller til gta vc?

plizz, post noen screenshots!!

Modden er til Vice City, det den gjør er at du spiller GTA Vice City, bare i byen liberty city som er i GTA3. Med motorsykler og helikopter. + at bilene er moddet slik at de er lik bilene i GTA3.

Ser ikke helt poenget i å laste opp screenshots av det siden det nesten er det samme som GTA3, men kan jo gjøre det uansett. :)

 

 

 

Bilde 1

 

Bilde 2

Lenke til kommentar
Jeg vet at det er et programm der ute som man kan forandre farten på hver bil, å antall gir etc. Men husker at jeg hadde noe problemer med det.. Men kanskje det er kommet ut en ny verson eller no. Bare å søke på google.

 

Link i første post nå. :thumbup:

Endret av |/|etallica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...