Gå til innhold

Call Of Duty:United Offensive klaner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er de norske klanene i COD:UO??

Jeg er selv med i en amerikansk klan,som jeg hengt med siden jeg spilte Delta force 2.

eneste norske server'n jeg noen gang har sett er Telembat,og vil ikke si at nivået er så høyt der inne ;)

Anyways,hvor er dere?? jeg spiller på høyt nivå i amerikanske turneringer,med 150+ ping,men hadde vært gøy å pubbe litt med nordmenn også...helst CTF,men kan spille noe annet også....

Proppen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært og sett på www.clanbase.com feks? Får ikke titta der fra jobb men har jo helt sikkert en del Norske claner der? Eventuelt gå inn på de norsk clanene og finne IRC chan dems og taste litt for og finne ut hvor dem spiller osv? ;)

Skrevet
Spørs hvor "høyt nivå" det er når de lar deg spille med over 150 i ping :p

Det jeg tenkte også. :roll:

Nå spiller ikke jeg CoD lenger, men jeg fikk inntrykk av at de mer seriøse klanene spilte vanlig CoD, siden UO var litt mer på "moro".

Skrevet
Spørs hvor "høyt nivå" det er når de lar deg spille med over 150 i ping :p

når jeg sier høyt nivå,så snakker jeg om den hardeste turneringa som er i COD og CODUO... det er vel opp til meg om jeg vil spille med en sånn ping eller ikke,de andre har en fordel,og det er jo greit,men jeg er så vant til å spille med en sånn ping at jeg syns det er helt ålreit...

turneringa er forresten CAL ... www.caleague.com

de driver med CS også,trur det er ganske stort der,værtfall i USA,veit ikke om europa,...

takk for linkene..skal sjekke det ut :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg er med i 5th SS Div Wiking, en europeisk klan. Er vel to-tre andre nordmenn med.

Vi i UO-divisjonen spiller stort sett bare Base Assault. Om det er noen som er klar for en friendly eller noe, så er det bare å si i fra.

www.5thss.com

(Ingen grunn til å få angst av grafikken. Vi er ganske fredelige ;) )

Forresten, skriv under på denne om du er clanbase-bruker!

"Our clan is signing up on the European Base Assault ladder soon, but it's quite discourageing with only 8vs8. Base Assault has really big maps after all, and I can never imagine that the gametype was meant to be a 8vs8 game. Base Assault is the closest we get to a full scale war in CoD, so let's see some more people for it. 16vs 16 is more like it. Or at least 12vs12."

http://www.clanbase.com/ladderpetition_vote.php?lpid=3672

Endret av Quevaal
Skrevet
Eneste norske server'n jeg noen gang har sett er Telembat,og vil ikke si at nivået er så høyt der inne  ;)

Nå fornærma du oss :(

Vi prøver stadig å bli bedre ikke minst nå gjennom deltagelse i DL og CB kamper. Om vi ikke er best så er vi iallefall så mange (40stk) at vi pt har inntaksstopp :cry: (sansynligvis ut mnd)

Skulle det være noen andre norske klaner som ønsker en PCW i COD UO så ta kontakt med en av WarChief'ene på: www.telembat.com

Skrevet
Om vi ikke er best så er vi iallefall så mange (40stk) at vi pt har inntaksstopp :cry: (sansynligvis ut mnd)

Jeg har alltid tenkt på klaner som har mange spillere (flere enn de trenger) som noob clans, men ok. :roll: Sier seg selv at de da prioriterer kvantitet framfor kvalitet.

Skrevet (endret)
Jeg har alltid tenkt på klaner som har mange spillere (flere enn de trenger) som noob clans, men ok. :roll: Sier seg selv at de da prioriterer kvantitet framfor kvalitet.

Gjett hvor mange ganger vi får høre det når noen får vite hvor mange medlemmer vi har :blush:

Det er selvfølgelig både fordeler og ulemper med en stor klan. Kombinasjonen kvalitet/kvantitet er selfølgelig en utfordring, vi får se hvordan det går i DL og CB. Men vi har iallefall stor aktivitet på forum og VT :thumbup: og vi har det gøy :tease:

Edit: Med en snittalder på 24år så er det mange av oss som har andre forpliktelser, da er det greit med endel spillere å ta av, slik at vi kan stille på de kampene vi forplikter oss til

Endret av LtCol_John
Skrevet
Skulle det være noen andre norske klaner som ønsker en PCW i COD UO så ta kontakt med en av WarChief'ene på: www.telembat.com

Hadde dere vært klare for en BAS match?

Har sendt en epost til han Stomperud-fyren, og bad han om å delegere den til rette vedkommede.

Skrevet
Eneste norske server'n jeg noen gang har sett er Telembat,og vil ikke si at nivået er så høyt der inne  ;)

Nå fornærma du oss :(

hehe,jeg beklager,kom kanskje litt feil ut... det kan virke som jeg er jævlig høy på pæra,og det mener jeg ikke å være... men jeg syns nivået på public games er ganske labert uansett jeg... det har sikkert med at jeg bruker mesteparten av tiden på scrims (vennlige kamper) og matcher i turneringer... og når du konstant spiller med en ping på 150-200,og venner deg til den,og blir god med den..så skal jeg love deg det er lett å spille mot folk med en 50 ping :p ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...