Gå til innhold

Office: Fjerning av tekst fungerer ikke som før


Mofo

Anbefalte innlegg

Etter mange år med bruk av office opplevde jeg noe helt nytt i går.

 

Når jeg skriver bruker jeg ofte å markere flere ord og setninger for å slette dem - da er det bare å trykke på backspace for å slette det, eller evt. bare å begynne å skrive noe nytt, så forsvinner den makerte teksten....

 

Dette har fungert utmerket helt til nå, når alt av office-program plutselig har begynt å "tulle". Dersom jeg markerer noe tekst for så å trykke backspace eller en allminnelig bokstav sletter den IKKE teksten, men lar den derimot stå for istedenfor begynne å skrive/slette før det markerte ordet/setningen. Den eneste måten å få slettet den markerte teksten på er ved å bruke delete-knappen.....

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan få tilbake min "gamle innstilling"?? Det er veldig irriterende ha det slik som det er nå når man er vant til noe annet....

 

Emnetittel redigert. "Office-problemer - trenger hjelp..." er dårlig bruk av emnefeltet. PoleCat

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...