mobilfreek Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 er det noen som vet om wow kommer til å koste noe i månden når spillet kommer ut den 11 februar
MindTooth Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Les denne: World of WarCraft like etter jul
Firesnake Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Ja -------> After the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The basic month-to-month subscription plan costs 12.99€ per month (£8.99 in the UK), while the three-month plan costs 11.99€ per month (£8.39 in the UK), and the six-month plan costs 10.99€ per month (£7.69 in the UK). World of Warcraft subscription fees can be paid with all major credit cards, many local cards, direct debit (such as ELV in Germany) and pre-paid game cards, the latter of which will be available in retail outlets where World of Warcraft is sold.
Rookie_NO Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 (endret) Jeg leste et eller annet sted at det var 107,-/mnd hvis du betaler for en og en måned. Og andre betalingsalternativer hvis du bandt deg for lengre tid. Tror det var 90,-/mnd hvis du bandt deg i 6 mnder. Edit : Ja se der ja! Jeg visste jeg hadde det herfra ett sted. Folk er kjappe her. Litt lavere priser har de edita inn i omtalen også. Endret 3. februar 2005 av Rookie_NO
Dʋgɢtung Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg leste et eller annet sted at det var 107,-/mnd hvis du betaler for en og en måned.Og andre betalingsalternativer hvis du bandt deg for lengre tid. Tror det var 90,-/mnd hvis du bandt deg i 6 mnder. Ja, det er det jeg har lest også
TST Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 er det noen som vet om wow kommer til å koste noe i månden når spillet kommer ut den 11 februar Sitat fra artikkelen World of Warcraft lanseres 11. februar: "Spillet som får en veil. utsalgspris på 449 kroner vil fungere på PC og Mac. Med i prisen ligger en måned gratis spilling. Utover det må du punge ut med 107 kroner per måned. Du kan også velge å gå med på en tre- eller seksmåneders avtale, hvor du betaler henholdsvis 100 eller 90 kroner per måned."
haarod Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Hvis du vil ha så lav pris som mulig er det bare å vente på at NOK blir sterk og euro'n blir svak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå