teivlars Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 (endret) Noen som har samme kobling ?Linksys router WRT54G - Intel 2200BG tråløst kort i bærbar. Har problemer med det tråløse kortet i bærbar maskin ( intel 2200BG kort ). Når jeg derimot setter inn linksys pcmcia wireless kort funker det perfekt.. Men ønsker å bruke det tråløse kortet som er i den bærbare.. Alle tips mottas med takk... Endret 2. februar 2005 av teivlars
zyrex Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Kan ingen tips, dessverre.. Men jeg har 5 stk laptopper med den brikken, mot Linksys WAP54G... og de fungerer utmerket..
IP Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har en Dell Inspirion 8600c som jeg mener har intel 2X00 trådløsbrikke. Den fungerer utmerket mot WRT54G. Pass på at du ikke har noen programvarekonflikter. På min bærbare er det Windows' egen wireless configuration service som administrerer trådløse koblinger. Det er mulig at pcmcia-kortet ditt bruker annen programvare som har koblet ut Windows Zero Configuration. mvh IP
Arne Nåtedal Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 Noen som har samme kobling ?Linksys router WRT54G - Intel 2200BG tråløst kort i bærbar. Har problemer med det tråløse kortet i bærbar maskin ( intel 2200BG kort ). Når jeg derimot setter inn linksys pcmcia wireless kort funker det perfekt.. Men ønsker å bruke det tråløse kortet som er i den bærbare.. Alle tips mottas med takk... Jeg kjører selv en HP Pavillion DV1045 med Intel 2200 mot en WRT54G med Sveasoft Alchemy 6.0rc6a. Ingen problemer i det hele tatt. Hva består dine problemer i? Hvilken firmware kjører du i ruteren? Hva har du endret i ruteren i forhold til defaultinstillinger, bortsett fra IP-adresser etc?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå