Sneglen Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Har nå fått meg en Raptor-disk på 74GB (ligger her på bordet og smiler til meg ....... ) og har planer om å prøve meg med 2 OS, Windows XP og Windows XP 64-bit Edition (RC1) for å teste dette ut (kanskje en liten Linux-distro sniker seg inn også, men det her heller tvilsomt). Uansett, det jeg lurer på er om dette er en god eller dårlig idè, å partisjonere Raptoren opp i to deler. Vil jeg miste noen ytelse på det, eller vil det være likegyldig? Var egentlig det jeg lurte på for denne gang Takker for alle gode forslag!
Sneglen Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Bare glem dette. Jeg kjører nå WinXP SP2 på hele disken og jeg kommer ikke til å formatere igjen sånn med en gang . Om jeg skal ha WinXP 64Bit Edition etterhvert blir dette på en annen disk (min tidligere sys-disk).
genstian Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 du resizer bare det kan du gjøre under Linux installasjonen
.V. Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 "Uansett, det jeg lurer på er om dette er en god eller dårlig idè, å partisjonere Raptoren opp i to deler. Vil jeg miste noen ytelse på det, eller vil det være likegyldig?" Tviler på at du mister noe ytelse (bortsett fra at det tar plass).
stigfjel Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Jeg har 3 forskjellige operativsystemer på en Seagate Cheetah 15K.3 36.7 GB og det går helt fint (windows, slackware linux og FreeBSD).
Sneglen Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Jeg har 3 forskjellige operativsystemer på en Seagate Cheetah 15K.3 36.7 GB og det går helt fint (windows, slackware linux og FreeBSD). Godt å høre! Får se hva jeg finner på neste gang jeg skal formatere med Windows Kan være jeg måker inn Linux etterhvert, men ikke nå med en gang
genstian Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Linux er bra til alt annet en spilling (men det er bare for at spill ikke er portet/kompilert til Linux) det burde prøves og lykke til vidre med Windows
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå