Gå til innhold

To OS på Raptor - En god idè?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå fått meg en Raptor-disk på 74GB (ligger her på bordet og smiler til meg :love: ....... :ermm:) og har planer om å prøve meg med 2 OS, Windows XP og Windows XP 64-bit Edition (RC1) for å teste dette ut (kanskje en liten Linux-distro sniker seg inn også, men det her heller tvilsomt).

Uansett, det jeg lurer på er om dette er en god eller dårlig idè, å partisjonere Raptoren opp i to deler. Vil jeg miste noen ytelse på det, eller vil det være likegyldig?

Var egentlig det jeg lurte på for denne gang ;)

Takker for alle gode forslag! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare glem dette. Jeg kjører nå WinXP SP2 på hele disken og jeg kommer ikke til å formatere igjen sånn med en gang ;). Om jeg skal ha WinXP 64Bit Edition etterhvert blir dette på en annen disk (min tidligere sys-disk).

Skrevet

"Uansett, det jeg lurer på er om dette er en god eller dårlig idè, å partisjonere Raptoren opp i to deler. Vil jeg miste noen ytelse på det, eller vil det være likegyldig?"

Tviler på at du mister noe ytelse (bortsett fra at det tar plass).

Skrevet
Jeg har 3 forskjellige operativsystemer på en Seagate Cheetah 15K.3 36.7 GB og det går helt fint (windows, slackware linux og FreeBSD).

Godt å høre! Får se hva jeg finner på neste gang jeg skal formatere med Windows ;):p

Kan være jeg måker inn Linux etterhvert, men ikke nå med en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...