Gå til innhold

folk nærmer seg lvl 60 i EU beta.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Nå har jeg spilt hele fra morgen til kveld lørdag til onsdag, og jeg er kun level 19. Greit nok, jeg har en level 5 og en level 7 ved siden av, men de er det brukt minimalt med tid på.

Jeg føler at jeg virkelig har stått på for å komme langt i spillet (slik at jeg slipper dette i retail), men jeg blir jo kun en småfisk i motsetning til disse powergamerene.

Nei, på retail blir det mye fisking, mining og andre morsomme ting. Skal vel prøve å få en høylevel character der også, men det får komme når det kommer. Neste gang vil jeg nyte historien fullt ut.

Men level 60 står det respekt av, selv om jeg helst skulle sett 200 (+ x antall leveler i expansionpacks slik som i Anarchy Online) i World of Warcraft også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I WoW som level har såpass mye å si for PvP kan aldri et slikt "evig lvl" system implementeres.

Da vill jo powah gamewhores ta over hele spillet, og folk som bare nyter spillet et titalls timer per uke har jo ingen sjangs...

Skrevet

det er det man har level begrensede battlegrounds til...

ett battleground for players lvl 20-30 der lvl 31+ ikke klarer å flagge for PvP elns... o.s.v...

Skrevet
Det er faen meg ikke normalt å være lvl 60 etter 2 uker!! :)

*ler*

Hmm jeg har spilt et par uker nå bare for å utforske og sette meg inn i ting. Har plutselig blitt lvl 40 uten å grinde. Meste av tiden ble brukt til å labbe rundt. Når retail kommer, så hadde jeg sikkert brukt 1/4 av tida på å nå samme level. Kan tenke deg dem som har spilt i flere mnd. Er ikke så vrient som folk tror.

Skrevet
En koreaner som ble level 60 på 3 dager i retail, du kan lese om det i Onyxia-tråden på worldorfwarcraft.com

Koreanerne ble jo ikke wipa mellom open beta og retail da så da var det ikke så rart kanskje? ;) Mange som ble lvl 60 FØR retail faktisk.

Hvis du tenker på US retail så ble Xenif på Stormreaver første til 60 og han brukte 11 dager (7 døgn played). Når du tenker på at det var 200 000 amerikanere som begynte å spille første dagen og den raskeste brukte 11(7) dager så skjønner du kanskje at 3 dager ikke er mulig.

Skrevet

er vi så sikre på at det er snakk om fra starten av da?

kan jo være at dem ble lvl 60 etter start, da med flere high level guild mates som powerlevler ham opp?

Skrevet
En person jeg kjenner i Australia er i lvl 65 sist jeg snakka med han (02.02.05)

Ja særlig. Haha. Da prater vi ihvertfall ikke om WoW.

Ang han koreaneren så var det en guild som powerlevlet en mage til 60 på tre dager. Dette skjedde visst nå nettopp. Spillet har jo vært ute en stund i korea så de som hjalp han var nok lvl 60 alle mann. Han som ble lvl 60 først i US hadde ingen høy lvl folk til å hjelpe seg, han var jo den som var høyest!

Skrevet

jepp, var det jeg trodde... da vil jeg si at de 11 dagene han US retail kisen brukte er 10x mer imponerende enn koreaneren's 3... ikke at nesten religiøs spilling av ett slikt spill i 11 dager er imponerende til å begynne med..

jeg kommer til å ta meg tid, utforske og ha det gøy, så får folk "gå fra meg" i level hvis de vil.. JEG kommer iallefall ikke til å slite meg ut for å få en char til level 60 raskest...

Skrevet
Det kan jo hende at de har overført character da, det er over 4stik i guildet mitt som er lvl 60, og det er ganske ofte at jeg støter på lvl characters...

Det er ikke så rart, for vi 4 som er 60 i guilden vår hadde closed beta, og vi fikk med karakterene våre inn i final beta akkurat som alle andre cb'ere. ;)

Men alle char's fra cb kan kun spille på betaserveren, så de som er 60 på andre servere har blitt det i final beta.

Skrevet
En koreaner som ble level 60 på 3 dager i retail, du kan lese om det i Onyxia-tråden på worldorfwarcraft.com

det er ikke mulig uten cheat.

Skrevet
...og folk som bare nyter spillet et titalls timer per uke har jo ingen sjangs...

Bare? :p

Sammenliknet med pova gamewhores er det bare :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...