Gå til innhold

Ny hardisk fra IBM: 120 GXP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ha den.

 

Raide 2 av de, og ta en sånn billig Samung 80 til å "sikkerhet" så 1 disk kan ryke uten at jeg trenger å svette, er skikkelig keen på å bytte 2x60GXP'ene som funker fint.

 

Kan jo legge til at jeg begynnte med 4x60GXP og 2 døde den første uka...

 

De to siste funker fint fremdeles etter 6mnd

Lenke til kommentar

Jeg nå kjørt 4 60GXP disker i snart 4-5 mnd. Maskinen står på 24/7 har ikke opplevd problemer enda. Jeg har to 80mm vifter som kjøler harddiskene. Det er helt sesensielt for leve tiden å ha kjøling på desse diskene. Dette kommer av høy varme utvikling. Overoppheting tar raskt livet av en harddisk.

 

For skjellen melom 60GXp og 120GXp er dobbel data tetthet fra 20Gbits/inch til 40 Gbits/inch.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-19 22:21, pkalle skrev:

Jeg nå kjørt 4 60GXP disker i snart 4-5 mnd. Maskinen står på 24/7 har ikke opplevd problemer enda.


 

Vel så godt som alle diskene 60GXP 75GXP seriene til big blue går jo som klokker helt fram til en dag. Hvis du leser gamle reviews av diskene så ser du at de har fått strålende kritikker(fordi man da ikke viste om seriefeilen som er på diskene).

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-19 23:20, Anders Leipsland skrev:

Quote:


On 2001-11-19 22:21, pkalle skrev:

Jeg nå kjørt 4 60GXP disker i snart 4-5 mnd. Maskinen står på 24/7 har ikke opplevd problemer enda.


 

Vel så godt som alle diskene 60GXP 75GXP seriene til big blue går jo som klokker helt fram til en dag. Hvis du leser gamle reviews av diskene så ser du at de har fått strålende kritikker(fordi man da ikke viste om seriefeilen som er på diskene).

 

 

Erstatnings saken angår 75GXP serien og spesielt modelen 75GB. Det MBF verdien som blir for lav i forhold til det som er oppgitt for produktet.

 

http://www.sheller.com/IBM_complaint.pdf

http://www.sheller.com/PDF/IBM_complaint2.pdf

 

Dette kommer til å ta lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...