sokk Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg er bare litt nysgjerrig på når dere tror at videotelefoni vil bli utbredt. Så og si alle mobiltelefoner i dag har kamera, og nettet begynner vel å bli klar for datamengden? Folk betaler i dag 3000-5000 kroner for sine nye mobiler - for denne prisen så bør du jo kunne få en mobil som klarer video i tillegg? Prisen kommer vel til å bli litt stiv i begynnelsen, men sånn er det jo med alt. Noe prognoser? Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 det finnes jo èn videotelefonitelefon i Norge, Z107.. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Yep, har Samsung Z107 og har brukt video telefoni veldig mye. Har en kollega i andre enden av landet som jeg kommuniserer mye med og da er videotelefoni en cool måte å kommunisere på!! Om ikke lenge kommer det enda flere telefoner som har mulighet for video telefoni og da er vi i gang!! Retro... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Motorola A925 har videosamtale. Blir ikke den solgt her da? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) *Dobbelpost* Endret 1. februar 2005 av makos Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Hvor mye koster video telefoni? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Prisen på Video Telefoni er vel samme som 3G og GRPS så vidt jeg vet, man betaler per KB. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Nope..det er minutt pris, men foreløpig er det vel gratis. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2005 Motorola A925 har videosamtale. Blir ikke den solgt her da? Ikke i Norge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå