Gå til innhold

Dragon | Plexibiten er ferdig!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:D!!Update!! :D

 

Update igjen!, har nå fått rissa inn "Chieftec Dragon" og en drage etch i PLexibiten og må si jeg ble rimelig fornøyd! :wee:

En annen ting er at mens jeg drev og skjærte ut plexi biter til "stealth cdrom" i stad røyk stikksag-bladet, tvertt av, faen.. får ikke skjært noe mer før jeg for fiksa nytt blad, btw noen som vet hvordan jeg skifter det? , en en grønn bosch stikksag. kan finne ut modellnummer etterpå, måtte bare fikse en update nå!

 

Så her kommer bildene med forklaring!

 

Plexiting_etch%20001.jpg

Her prøvde jeg og få til et bilde som skulle vise hvor god speiling det er i plexien, fikk faktisk kameraet til og fokusere riktig.

 

Plexiting_etch%20004.jpg

Enda et bilde av speil effekten.

 

Plexiting_etch%20007.jpg

Etchen ble ganske bra synes jeg, ser bedre ut i virkeligheten, blir feil med blitzen midt i bildet.

 

Plexiting_etch%20008.jpg

Etchen fra en annen vinkel, ble det ikke bra? er første gangen jeg prøver noe sånt og rimelig fornøyd! :D

 

Plexiting_etch%20009.jpg

Plexibiten montert! ser etchen bedre i virkligheten.

 

Plexiting_etch%20010.jpg

Fra en annen vinkel.

 

Så, hva synes dere? jeg er vertfall fornøyd! :w00t:

har også endra thumbs til 400x400 etter ønske fra "modemfolket og

retningslinjene" :p

 

 

Mvh TnN !!

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

på bosh-stikksaga må du bruke et langt minus-skrujern å stikke ned i toppen der du ser et hull, og vri rundt til den løsner, og så skru den nye inn igjen. :thumbup:

Endret av Slettes-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
nice detti Hans Georg... men du: hvordan blir airflowen til vifta nå da? knallbra... må se det en gang. gathering til helga igjen? he he 2man lan

jada simen! :p

 

airflowen driter jeg i, skal flytte harddiskene lengre ned i kabbiset uansett, og lage ny Hdd holder av plexi. vifta er der bare for og se kul ut :!:

 

EDIT:

 

Kamera sluker batteri er tomt, men bildene som jeg rakk og ta av vifta på en sugne, :( må bruke webcam for og se effekten tror jeg, men best er IRL

Endret av Tnn
Lenke til kommentar

Vågebu: Takk!

 

fredrikoz: Det blir ikke bedre enn Chieftec Dragon vettuh! ;)

 

fUzZy^: Takker! :) Vifteholderene ja, de bak lakerte jeg røde for en stund siden, hmm *tenke* må vel finne på noe med den som sitter i Hdd holdereogså, chrome skal jeg ikke ha, det sverter har jeg skjønt ;)

 

londoy: Takker!

 

Pa_XOr: Ja, jeg ble meeeget fornøyd med "flattrekker inrissinga" :p

 

SpecialUnit69: Ja veit, den var sånn da den kom.., skal antakelig ha en morsom lakk kombinasjon på kabbisett, må bare ha penger først ;)

 

msh90: Ja, martin! du har hatt ditt lengre enn meg, kom igjen nå! gjør noe du og! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...