Gå til innhold

Dragon | Plexibiten er ferdig!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får bare opp

 

404 not found

Not Found

The requested URL /Casemodd-TnN/12.jpg was not found on this server.

 

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Apache/1.3.31 Server at tnn.internettum.net Port 80

 

 

på linkene dine.

Endret av sigen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

msh90: Jada, driver da og surrer litt, men tenkte jeg skulle spare en del bilder til en stor update, Men det jeg har gjort siden sist er:

 

- Laget hull i HK til start, reset osv

- Fin pussa hull i døra og 120mm hull'

- Fiksa plexi som jeg skal bruke til Harddisk holder og div stuff (fikk tak i plexi i dag! :p )

- Har også laget "kontroll panel" til noen vifter (av/på )

- Kutta bort vifte grillene framme og bak (mindre lyd, mer luft :D )

 

Så update kommer _SNART_ ,må bare få gjort en par ting til ;)

Lenke til kommentar

:DMEGA Update!! :D

 

Endelig tid for update etter 1 mnd uten. Har ikke fått gjort all verden men har da fått gjort litt. Skal også fikse Thumbs på alle bildene i workloggen men må fikse noen Thumbs først.. dette er første gangen jeg prøver dette så kan hende det blir litt tull med en gang. Så før jeg spoiler alt, her er bildene!

 

100_0684.jpg

Dette er bak HK plate.. Det blir en del rot her, og det meste av kabler skal presses bak her. Bruker en bryter som hovedbryter til alle viftene i Front + Vantec og av/på er dag og natt i db forskjell :p

 

100_0685.jpg

Dette i inne i fronten, fant ut at det var plass til en inverter der og da kunne vi gjemme litt mer kabler og rot :p Jeg "sota" litt på katoden for ei stund siden, syntes lyset var så sterkt, var før jeg fikk dette toweret.

 

100_0686.jpg

Her ser dere at ledningen fra 30mm katoden som ligger nederst i kabbis går inn på inverteren i fronten.

 

100_0687.jpg

Her er da fronten, PSU og cdrom. blir litt rot. :whistle:

 

100_0688.jpg

Oi!, sånn ser det ut når alle dele ligger på Pulten mens jeg er og kutter hull i HK-plate! :p Rot? KOR? :!:

 

100_0689.jpg

Her er da vinduet (lexan) og front døra, her ser du at det sitter en 20mm katode i døra, lyser fint rundt døra når pcen står på :D

 

100_0691.jpg

Enda et bildet av rotet, legg merke til 19" flatskjermen min :love:

 

100_0693.jpg

Her har jeg markert opp passe hull til ledninger fra HK

 

100_0694.jpg

Her er hullet skjært ut, men da jeg var halveis gikk den siste Kappeskiva til helv*** :hrm: , æsj. så måtte ta det med blikksaks.

 

100_0696.jpg

Her er hullet i HK innenfra. ripene på HK brett er bare en test av pusse ting og synes jo ikke uansett.

 

100_0697.jpg

Kutta også bort grillene bak, har vært mye diskusjon om dette hjelper på luftstrømmen her på forumet og jeg er ikke sikker men er jo mest logisk at lufta går fortere igjenom og lager mindre lyd.

 

100_0699.jpg

Slik går da kablene ut fra HK, Mye mindre kabler inne i pcen nå.

 

100_0700.jpg

Ble nødt til og ta av orginal vifta på GPU da denne bråkte som bestemor med høyhæler, :p Satte på en 80mm i stedet som er koblet til Aerogaten igjen, MYE mer stille, hører diskene nå.. :hrm:

 

100_0702.jpg

Litt dårlig bilde av gammle vifta men den synes da..

 

100_0703.jpg

Enda dårligere bilde en den andre men sånn ser da GPU ut nå, stille! :D

 

100_0704.jpg

Sånn ser det ut inne i kabbiset med kablene tredd gjennom HK plate, Ryddig.

 

100_0707.jpg

Sist og stor!, platen med lexan jeg fikk i dag!, denne skal gå til harddisk holder, Stealth Cdrom cover, noe små detaljer, og test kutting.

 

Dette ble vel egentlig en _KJEMPE_ Update men dere får kose dere med bildene og gi litt respons! :w00t:

Endret av Tnn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...