Gå til innhold

Foto Skriver


Anbefalte innlegg

har både cannon og epson begge er svert bra skrivere så det kan vel vere smak og behag, så til The Jackal som påstår att epson aldri har vunnet en test, i fjor da epson 890 og 895 kom ut vant de de aller fleste testene de var med i og ble kåret til beste skriver i Pc world , i tillegg kommer epson ut med en ny skriver i disse dager den skal vere helt rå har vist en opplosning på over 2800 og skal vistnok ha verdens minste dråper noe som er helt avgjørende for billedkvalitet rask skal den også vere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-20 11:29, SirHartge skrev:


Det er photoret 3 som kommer på de nye skriverene.


- Epson er treigere enn canon på foto

- Epson er dyrere i bruk


HP har slik at de henter skriveren hjemme hos deg hvis den tar dagen.



 

Fortsatt Photoret IV som kommer på de beste nye skriverene. Photoret 3 får du i dag på hele DeskJet 9xx serien til HP.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-21 01:04, Snekker`n skrev:

har både cannon og epson begge er svert bra skrivere så det kan vel vere smak og behag, så til The Jackal som påstår att epson aldri har vunnet en test, i fjor da epson 890 og 895 kom ut vant de de aller fleste testene de var med i og ble kåret til beste skriver i Pc world , i tillegg kommer epson ut med en ny skriver i disse dager den skal vere helt rå har vist en opplosning på over 2800 og skal vistnok ha verdens minste dråper noe som er helt avgjørende for billedkvalitet rask skal den også vere



 

Jeg har forsatt tilgode å se en test som Epson har vunnet. På en annen side testet PC-World blekk skrivere i Nr7 og Nr12 i fjor. I nummer 7 vant Canon s600, Epson kom på 7.plass med Epson SC 980.

 

I nummer 12 vant Canon s630, Epson kom IGJEN med stor konkurranse, og kapret 5.plassen med Epson C80.

 

I nummer 4 2002 kom igjen Canon på førsteplass med s750, og 2.plass med s520. Epson havnet på 6.plass med Epson C80.

 

Du har nå også Epson Stylus Photo 2100 som kommer ut i fra Epson. Den har oppløsning på 2880x1440. Testet i PC-World nr 7 2002 mot S9000, hvor de konkluderer med "S9000 er langt raskere på alle typer utskrifter og utskriftskvaliteten er minst like bra som hos Epson-modellen". På en kant i kant A3 utskrift på beste kvalitet, brukte S9000 5 minutter. Epson brukte 23 minutter. S9000 har 3072 dyser, Epson har 672dyser (96 dyser per farge). Veiledende pris på S9000 er 4900,- eks mva, ESP 2100 er veiledende pris 7254,- eks mva (Epson maskinen har en del mer funksjonalitet, som muligens forklare den høye prisen).

 

Har derfor fortsatt tilgode å se en test Epson vinner.Hvis testene du viser til kommer fra år 2000, ser jeg egentlig på dette som utgåtte modeller som ikke kan sammenlignes med dagens modeller.

 

[ Denne Melding var redigert av: The Jackal på 2002-06-21 14:17 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 11:29, SirHartge skrev:

Quote:


Den 2002-06-20 01:13, The Jackal skrev:

så kommer HP nå med skrivere som har Photoret IV teknologi, dvs oppløsninger på opp til 4800x1200dpi. Tror ikke de skal bli så dyre heller.



 

Det er photoret 3 som kommer på de nye skriverene.

 

- Epson er treigere enn canon på foto

- Epson er dyrere i bruk

 

HP har slik at de henter skriveren hjemme hos deg hvis den tar dagen.

 

 

 

 

Heter det ikke "hvis den tar kvelden"?

 

Uansett, Photoret 3 er meget bra men det er old news. Photoret 4 er det nye som kommer.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-18 03:10, Arodin skrev:

Kampanje pris 2298 på binders.

Eksempelvis så fant jeg den for 1900 på databutikken.no.


Ikke konge kampanje med andre ord.


 

 

http://www.databutikken.com/no/ mener du vel? :wink:

 

Og selvfølgelig er det billigere å kjøpe på nett, hvis du kan leve med ventetiden + fraktutgiftene.

Men husk at det er ikke alle som er komfortable med

å handle på nett enda.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaller EPSON viss du skal satse på fotoskrivere,...

 

Har selv en EPSON Stylus Photo 790 og kvaliteten er suveren !!!! - Nokså rask er den også til å skrive,...

 

Uansett denne er 1 år gammel nå men skriver enda like bra,.. 890 er vel en etterkommer av denne og er sikkert enda bedre (har ingen personlig erfaring med denne).

 

Uansett så syns ikke jeg at blekkpatroner er noe spesielt dyre for skriveren min,... - mulig jeg ikke følger helt med på det markedet da men,...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...