Gå til innhold

Foto Skriver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har epson photo stylus 810. ER ganske fornøyd, det er bare det at den "sluker" blekk (men epseon pastronene er mye billigra en mange andre skrver patroner)

 

Klvaliteten på utskriftene blir ikke serlig gode på vanlig ark, men eXtret gode på foto-ark. Skal du skrive ut bilder med GOD kvalitet vil jeg anbefalle denne skriveren...

 

dessuten er den billig!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 00:54, Snekker`n skrev:

Epson photo 890 er meget bra, rask stille suveren kvalitet,skriver ut hele arket så du ikke får den hvite kanten rundt bildene,bruker den selv og med fotopapir får du problemer med å se forskjell på utskrift og org foto


 

HELT ENIG!

Har den samma selv og er storfornøyd. Epson rocker :wink:

Lenke til kommentar

I alle de siste testene jeg har lest, har Canon vunnet. Først var det med S600, så S620, og nå S750. Vil absolutt anbefale Canon. På bakgrunn av testene, er de billigst i drift, desidert raskest på foto og best kvalitet.

 

Hvis du har tid til å vente litt, så kommer HP nå med skrivere som har Photoret IV teknologi, dvs oppløsninger på opp til 4800x1200dpi. Tror ikke de skal bli så dyre heller.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-18 01:44, Arodin skrev:

Noen som kan anbefale noen blekkskrivere i prisklasse 2000 - 4000.


Er HP Photosmart 1315 bra?




 

Hei

Vil uten tvil annbefale Epson sine fotoskrivere.

Har selv prøvd det meste, er veldig aktiv selv når det gjelder foto.

Har selv i dag en Epson Photo 890 som jeg er kjempefornøyd med.

Har gjort tester og sammenligninger med andre merker som HP og Canon, men kommer alltid tilbake til Epson.

Gir alltid di mest naturtro og riktige utskrifter, har opplevd bedre fotoutskrifter selv enn bilder fra tradisjonelle laboratorier!!!!!!

 

MVH

BN

Lenke til kommentar
Her er en link til noen tester. Til de av dere som anbefaler Epson, har enda tilgode å se Epson vinne en skrivertest. En klar fordel med Epson riktignok, er at de kommer hjem til deg og fikser skrivern hvis den har blitt ødelagt, men så er det også den eneste fordelen jeg vet om. Tror nok jeg ville satset på Canon, eller kanskje de nye skriverne til HP.
Lenke til kommentar

Synes Canon 750 eller s900 virker interresante, 2100 og 3400 kr på ITbutikken. Har selv et Canon Digital kamera som jeg er fornøyd med.

 

Epson 890c også forsåvidt, fant ikke så mye specs om den hos ITbutikken. Sikkert dumt spørsmål men er den kompatibel med photo card 10 * 15 ark?

 

 

Siden responsen var så bra fyrer jeg løs med flere sørsmål.

 

Er usikker på de forskjellige typene ark, er det store forskjeller i kvalitet på photo paper, glossy photo paper, high-gloss photo film?

 

Har det egentlig noe å si om papiret er fra samme produsent?

 

Er kanskje ikke så stor vits i å bestille papir over nett. Noen bra/billige utsalgssteder i Oslo?

 

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Det finnes mange gode printere.

Undersøk prisen på blekkpatronene først.

Du kan få en ubehagelig overraskelse der.

Kjøp en printer med separate farge patroner !

 

Jeg har hatt både Epson, HP og Canon.

Nå har jeg en Canon S600, og den er jeg virkelig

fornøyd med, både hva gjelder fotoutskriftene og

økonomien.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 01:13, The Jackal skrev:

så kommer HP nå med skrivere som har Photoret IV teknologi, dvs oppløsninger på opp til 4800x1200dpi. Tror ikke de skal bli så dyre heller.



 

Det er photoret 3 som kommer på de nye skriverene.

 

- Epson er treigere enn canon på foto

- Epson er dyrere i bruk

 

HP har slik at de henter skriveren hjemme hos deg hvis den tar dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...