assassin Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Noen her som greier å bruke TES Construction set eller? Jeg har bare noen problemer når det gjeller dører og sånt De blir bare borte når jeg starter morrowind mens hele bygningen er der?
MiSP Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Kan det hende at du har en "dirty" savegame? Det får du hvis du endrer på en mod etter å ha spilt med den (og lagret). Jeg har opplevd problemer med dører da. Du kan jo prøve å teste den med en helt ny character.
Skurupu Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Du har fått med deg at dører egentlig bare er teleportere? Og at bygninger lages som exterior cells? Dører transporterer characters mellom disse to cellene. Google litt etter nybegynnerguider. Du finner sikkert mange hjelpfulle guider.
MiSP Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 (endret) Ja - pass på at du bruker dører som kan sees fra begge sider, jeg tror id'en pleier å begynne med "in" (interior). Motsatt er jo alle som begynner med "ex" exterior, og kan vanligvis bare sees fra én side. Disse er ment å teleportere deg til der du skal. Husk å stille inn hvor de skal teleportere deg Endret 17. februar 2005 av ProZaC
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Ja ellers står det en guide på http://www.elderscrolls.com/codex/tes_worldbuilding.htm.. Der er det en veldig detaljert guide med hvordan man bygger ei hule...
Licht Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Om du bare plasserer en dør i en dørramme, gjør den ingenting annet enn å åpne seg, da er det en interiørdør. Altså, fra et rom i et hus (interiørcelle) til et annet. Om den ikke synes, kan det som tidligere nevnt være fordi du bruker en eksteriørdør, som kun er synlig på en side. Om den ikke vises og det faktisk skal være en eksteriørdør, kan det være du har satt den feil vei. Og så kommer det an på om du faktisk har dører der du vil de skal være - de kommer ikke av seg selv om du vil ha den fra et interiørcelle til et eller annet eksteriørområde. Ellers kan det være noe med savene dine, det skal jeg ikke prøve å spekulere i en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå