Pansergnom Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Er det noen her som har noen formeninger om oppetiden på forumet til den europeiske world of warcraft siden? Jeg skjønner at dette er ting som kanskje er litt low priority for blizzard men helt alvorlig talt, den har jo vært mer nede den siste måneden enn den har vært oppe... Begynner å bli litt irriterende
haarod Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Sant det, bruker det forumet lite så jeg bryr meg egentlig ikke.., men ja, et selskap som blizzard bør ha bedre oppetid enn en side som ola som er 14 år og bor i finnmark har.
Aiven Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Sant det, bruker det forumet lite så jeg bryr meg egentlig ikke.., men ja, et selskap som blizzard bør ha bedre oppetid enn en side som ola som er 14 år og bor i finnmark har. Festlig. Nei. Uansett, helt enig i poenget deres.
Zlash Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Det er stadig nedetid på US forumet også. De må stadig kjøre vedlikehold
nåvi Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Har vært sånn så lenge jeg kan huske, både på det amerikanske og det europeiske forumet. Helt utrolig hvor mye vedlikehold de må kjøre.
Uberbox Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 På de offisielle sidene står det at forumet er tatt ned til i neste uke en gang.
Amnio Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Du skal vel ikke se bort ifra at de bruker forumserverne til andre ting, som f. eks. seeding av beta/patch nedlastning osv.
Pansergnom Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Skrevet 2. februar 2005 Jo, men enten har de et forum, eller så har de ikke... Hva er vitsen med forumet hvis det aldri virker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå