Gå til innhold

Touchpad som ikke vil "høre" etter


zarz

Anbefalte innlegg

Jeg har en CL56, problemet med touchpaden er at den noen ganger klikker, hvis jeg musepekeren nederst på skjermen å prøver å dra den opp til toppen av skjermen følger den etter et lite stykke, når jeg slipper den igjen går den rett tilbake til utgangspunktet eller lengre.. Noen som har hatt det samme problemet eller som aner hva som kan være feil?

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme maskin som deg med samme problem. Jeg ringte butikken jeg kjøpte den fra, i mitt tilfelle MultiCom, og de mente jeg skulle sende den inn så de fikk prøve å finne feilen... Jeg har prøvd de nyeste driverne uten suksess, men la meg vite hvis du finner feilen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det har skjedd med meg på samtlige bærbare jeg har prøvd. Grunnen er at jeg bruker mye polyester som igjen avgir statisk elektrisitet. Touchpad'er reagerer på statisk elektrisitet, noen ganger med å ikke reagere i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har to laptoper, på den ene er touchpaden fin fin..Men den andre streiker ofte på samme måte som din. Det som hjelper er å kakke den litt rundt touchpaden.

Kakke?

Lenke til kommentar
Jeg har to laptoper, på den ene er touchpaden fin fin..Men den andre streiker ofte på samme måte som din. Det som hjelper er å kakke den litt rundt touchpaden.

Kakke?

Du hørte riktig, han sa kakke. ;)

 

kakke  kakke v1 (lydord) banke, slå (lett) k- en i hodet med noe hardt /  k- til en /  k- hull på isen /  k- hull på et egg .

 

Hilsen ponke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har to laptoper, på den ene er touchpaden fin fin..Men den andre streiker ofte på samme måte som din. Det som hjelper er å kakke den litt rundt touchpaden.

Kakke?

Du hørte riktig, han sa kakke. ;)

Greit nok det, men kakke hva? "Den"?

Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet løsningen (har bare testet den i 2 dager til nå), iallefall for min touchpad, kan hende det hjelper andre også. Leste en del om dette på andre forum og på andre nettsider. Er forsåvidt mye som kan gjøre at den blir litt rar.

 

Se screenshot for inf om hva jeg måtte gjøre.

post-72-1107619692_thumb.jpg

Endret av zarz
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...