Gå til innhold

Favoritt konsol mekker ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nintendo 64 var jo en flopp.

Ellers har jeg vert trofast mot nintendo siden...1986 tror jeg det var.

når ble n64 en flopp?

 

den var da både populær og bra... min lever i beste velgående og fyrer opp mariokart64 rett som det er. Og Zelda:oot er vel et av de bedre spill som er laget, så å kalle denne konsollen en flopp blir som å si at Microsoft er et lite firma uten spesielt stor omsetning eller markedsandel

 

EDIT:

ontopic:

 

Min favoritt er SEGA da Megadrive maskinen min har gitt meg mange gode stunder foran skjermen. Før denne hade jeg MasterSystemII, som var min første konsoll, og minnene er utelukkende positive fra denne også :) Synd de måtte slutte med konsoller, men sånn er livet...

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar
De har da aldri eid verken Square eller Rare.. ;)

 

Anyways, Nintendo for alle penga!

 

Har ennå til gode å bli misfornøyd over noen av konsollene deres. :thumbup:

Nei nei, men de hadde rettighetene på de. De hadde Final Fantasy før Playstation noe som er jo et helt genialt spill frem til 8 ivertfall hehe.

Lenke til kommentar

Rart å se hvordan Nintendo ene og alene lever av titler og navn som Zelda, Mario og Metroid.

 

Tror ikke Nintendo hadde hatt så mye å fare med hvis de ikke var så flinke som de var i konsollmarkedet seint på 80-tallet / tidlig på 90-tallet. Hadde de lansert disse navnene i dagens marked hadde det antakeligvis gått nedenom og hjem.

Lenke til kommentar
Nintendo 64 var jo en flopp.

Ellers har jeg vert trofast mot nintendo siden...1986 tror jeg det var.

når ble n64 en flopp?

 

den var da både populær og bra... min lever i beste velgående og fyrer opp mariokart64 rett som det er. Og Zelda:oot er vel et av de bedre spill som er laget, så å kalle denne konsollen en flopp blir som å si at Microsoft er et lite firma uten spesielt stor omsetning eller markedsandel

 

EDIT:

ontopic:

 

Min favoritt er SEGA da Megadrive maskinen min har gitt meg mange gode stunder foran skjermen. Før denne hade jeg MasterSystemII, som var min første konsoll, og minnene er utelukkende positive fra denne også :) Synd de måtte slutte med konsoller, men sånn er livet...

N64 var en flopp. Den solgte ikke i nærheten av så bra som produsentene hadde trodd og håpet, og den var lite populær i ettertid sammenliknet med f.eks playstation.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...